مشخصات سخت‌افزاری شیائومی ردمی 9A فاش شد

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها نشان می‌دهد که مشخصات سخت‌افزاری شیائومی ردمی 9A شامل تراشه جی ۲۵ مدیاتک و باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌شود.
تبلیغات

گویا کاتالوگی در فلیپین منتشر شده است که جزئیات سخت‌افزاری به‌همراه تصاویری از محصول معرفی‌نشده شیائومی را به‌همراه دارد. این اطلاعات که منتسب به شیائومی ردمی 9A قلمداد می‌شود، شامل برخورداری گوشی هوشمند جدید شرکت چینی از تراشه جی ۲۵ مدیاتک است.

شیائومی نشان داده که تنها در بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت نخواهد کرد و در بازارهای دیگر نیز فهرستی بلند بالا از محصولات مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد. بااین‌حال، آنچه شیائومی را در بازار گوشی‌های هوشمند متمایز می‌سازد عرضه محصولات مختلف برای سلیقه‌های متفاوت با بودجه‌های متغیر است.

طبق آنچه در کاتالوگ منتشرشده در فیلیپین ذکر شده است، گوشی شیائومی ردمی 9A دارای تراشه هلیو جی ۲۵ مدیاتک خواهد بود که پردازنده مرکزی آن با فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می‌کند. محصول معرفی‌نشده شیائومی دارای نمایشگری ۶/۵۳ اینچی است که رزولوشن +HD را به کاربران ارائه می‌دهد.

نوع طراحی نمایشگر گوشی هوشمند جدید به‌صورت واترفال یا آبشاری است که درواقع وجود بریدگی در بالای نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را بیان می‌کند. در پنل پشتی، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است که در وسط پنل طراحی شده است و همراه‌با یک LED از چینشی عمودی استفاده می‌کند.

مشخصات ردمی A9 شیائومی / Xiaomi Redmi A9

برای تأمین انرژی لازم شیائومی ردمی 9A باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده است. اصولا چنین ظرفیتی از باتری را می‌توان در محصولات موجود در رده ردمی 9A مشاهده کرد. در تصور می‌توان مشاهده کرد که ردمی 9A در رنگ‌بندی آبی به بازار عرضه خواهد شد. بااین‌حال انتظار می‌رود شرکت چینی رنگ‌بندی‌های دیگری نیز برای محصول معرفی‌نشده خود در نظر گرفته باشد.

گویا همراه‌با گوشی ردمی 9A قرار است تلویزیون جدید شیائومی نیز رونمایی شود. از ویژگی‌های تلویزیون جدید، برخورداری از کروم‌کست و گوگل اسیستنت خواهد بود. بااین‌حال، تلویزیون جدید شیائومی و ردمی 9A تنها محصولاتی نیستند که در کاتالوگ‌های منتشرشده در فلیپین دیده می‌شوند. به‌نظر می‌رسد شیائومی برای عرضه پوکو اف ۲ پرو، بلک شارک ۳ و می اسمارت بند ۵ به بازار فلیپین آماده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات