گلکسی نوت 20 پلاس از نسبت ابعاد ۱۹.۳:۹ نمایشگر برخوردار خواهد بود

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نتیجه‌ی آزمون‌های آنلاین نشان می‌دهد که گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ از نمایشگری کشیده‌تر نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس استفاده می‌کند.
تبلیغات

دستگاهی از سامسونگ با شماره مدل SM-N986U در آزمایش HTML5 سنجیده شده است؛ اما نکته عجیب در مورد محصول شرکت کره‌ای، نسبت ابعاد نمایشگر آن است. دستگاه آزمایش‌شده که احتمال می‌رود گلکسی نوت ۲۰ پلاس باشد، از رزولوشن 1440p بهره می‌برد.

درواقع رزولوشن فاش شده گلکسی نوت ۲۰ پلاس به ۳۰۹۶ در ۱۴۴۴ پیکسل می‌رسد که مشابه آمار منتشرشده توسط تحلیلگران در گزارش‌های قبلی است. در نظر داشته باشید که گلکسی نوت ۲۰ دارای رزولوشن +FHD خواهد بود؛ اما نسبت ابعاد نمایشگر آن همانند نسخه‌ی پلاس است.

از نگاه کارشناسان و همچنین باتوجه‌به نتایج آزمایش HTML5 نسبت ابعاد پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ به ۱۹.۳:۹ می‌رسد که یعنی نسبت به گلکسی نوت ۱۰ با نسبت ابعاد ۱۹:۹ از نمایشگری کشیده‌تر استفاده می‌کند؛ البته در این زمینه به کشیدگی نمایشگر سری گلکسی اس ۲۰ با نسبت ابعاد ۲۰:۹ یا آیفون ۱۱ پرو مکس با نسبت ابعاد ۱۹.۵:۹ نمی‌رسد.

آزمایش HTML5 گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ

درکنار نسبت ابعاد متفاوت پرچم‌دار معرفی‌نشده سامسونگ نسبت به گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی نوت ۲۰ پلاس از نمایشگری با ابعاد بزرگ‌تر (۶/۸۷ اینچ) برخوردار خواهد بود که کمی از نوت ۱۰ پلاس با ابعاد ۶/۸ اینچ بزرگ‌تر (در حد ۲ میلی‌متر) است.

شاید در نگاه اول، گلکسی نوت ۲۰ پلاس گوشی هوشمند بزرگی به‌نظر برسد؛ اما سامسونگ در حال ساخت محصولی دیگر به‌نام گلکسی فولد ۲ با نمایشگر ۷.۷ اینچی است که در حقیقت ابعادی در حد یک تبلت را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. از نکات قابل‌توجه گلکسی فولد ۲ برخورداری آن از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و سازگاری با S Pen است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات