درآمد همکاران سیستم در سال ۹۸ با رشد ۶۲ درصدی به ۲۱۴ میلیارد تومان رسید

یک‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
مطالعه 4 دقیقه
همکاران سیستم در سال مالی ۹۸، با وجود مشکلات پیش‌آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، رشد بالاتر از اهداف عملکردی خود در سود و درآمد شرکت اصلی را تجربه کرد.
تبلیغات

مجمع عمومی سالیانه‌ی همکاران سیستم برای صاحبان سهام، امروز، ۲۵ خردادماه به‌صورت آنلاین برگزار شد.

همکاران سیستم

در این رویداد، فرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم به ارائه‌ی گزارش عملکرد شرکت در سال ۹۸ پرداخت. فولادی سال ۹۸ را موفق‌تر از سال‌های پیش و حتی ۹۷ دانست که در این سال نیز رشد براساس شاخص‌های کیفی فراتر از اهداف عملکردی شرکت بود. فولادی می‌گوید، با وجود دورکارشدن کارمندان به‌مدت سه ماه، راندمان کلی شرکت بهتر هم شده است.

فولادی گفت همکاران سیستم امسال رشد ۷۵ درصدی سود و رشد ۶۲درصدی درآمد در شرکت اصلی را تجربه کرده؛ ۱۸ درصد به تعداد مشتریان اضافه شده که آن‌ها را به بیش از ۶۱هزار نفر رسانده است.

از دیگر آمارهایی که فولادی امروز ارائه کرد، افزایش ۴درصدی حاشیه‌ی سود همکاران سیستم در سال گذشته و حضور ۶۵درصدی مشتریان این شرکت درمیان شرکت‌های حاضر در بورس بود.

فولادی درمورد حوزه‌های درآمدی همکاران سیستم اعلام کرد که ۳۸درصد از این درآمد از محل فروش نرم‌افزار است. راهکاران ابری نیز بااینکه به‌طور کلی میزان درآمد کمتری را کسب کرده اما رشد ۲۸۸درصدی داشته است.

مدیرعامل همکاران سیستم دلیل افزایش درآمد را افزایش قیمت‌ها نمی‌داند؛ او می‌گوید ما کالا تولید نمی‌کنیم که قیمت آن را بالا ببریم بلکه بخش زیادی از درآمد ما به‌خاطر افزایش تعداد مشتریان است و البته این افزایش رشد نشان‌دهنده‌ی اهمیت بالای IT در کشور است. اکنون بیش از ۱۲۵هزار کاربر با سیستم‌های راهکاران کار می‌کنند.

همکاران سیستم ‌اکنون سرویس CRM بر بستر ERP نیز ارائه می‌دهد. جذب ۴۰ مشتری برای راهکار صنعت خرده‌فروشی و ارائه‌ی راهکاران بخش عمومی برای شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی برای مدیریت متمرکزتر فرایندها از دیگر موفقیت‌های راهکاران سیستم در سال اخیر بود. فولادی می‌گوید امسال از بازار همکاران سیستم هم رونمایی می‌شود تا شرکت‌ها بتوانند روی این مارکت‌پلیس با نام فرایار، نرم‌افزارهایی برای مشتریان همکاران سیستم تولید کنند. درحال‌حاضر ۴ شرکت و ۱۹ محصول روی این بستر قرار دارد. 

همکاران سیستم

نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم در سال ۹۸ دستاوردهایی مانند سیستم‌های مدیریت تردد و پخش به‌همراه امکانات موبایل را ارائه کرد. سپیدار در سال ۹۸ توانسته به ۹هزار مشتری دست پیدا کند و این رشد، با ورود به بورس ثابت شده است. سپیدار در سال ۹۸ رشدی برابر با ۶۳ درصد و دشت رشد ۵۲ درصدی را تجربه کرد.

همکاران سیستم

به‌روزآوری تکنولوژی محصولات از اهداف اصلی همکاران سیستم در سال جدید است؛ ار همین رو محصولات همکاران سیستم تا سال آینده به زیرساخت جدید انتقال داده می‌شوند تا ۱۲۵هزار کاربر این شرکت تجربه‌ی متفاوتی را داشته باشند. فولادی گفت این تکنولوژی‌ها مسیر توسعه‌‌ی محصولات را در راستای روندهای روز دنیا مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی هموار خواهد کرد.

همکاران سیستم
همکاران سیستم
همکاران سیستم
همکاران سیستم
همکاران سیستم
همکاران سیستم
همکاران سیستم

به‌تازگی اولین محصول ابرآمد با نام بسته‌ی دورکاری نیز به بازار عرضه شده که شامل مجموعه‌ای از ابزارهای ضروری برای ایجاد ساختار دورکاری مبتنی بر رایانش ابری است.

درانتهای نشست گفته شد که با تخصیص ۱۰۰ تومان به ازای هر سهم، ۱۲۸ میلیارد تومان سود سال ۹۸ بین سهام‌داران تقسیم می‌شود. اطلاعات مالی همکاران سیستم برای سال ۹۹ را در ادامه مشاهده می‌کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات