پوشش زنده زومیت از رویداد ایرانسل؛ دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکه‌ ملی اطلاعات [امروز ساعت ۱۰:۰۰]

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شنبه، مورخ ۲۴ خردادماه در ساختمان مرکزی ایرانسل قرار است به صورت آنلاین و با حضور جمع معدودی از خبرنگاران از دسترسی 1034 روستا به شبکۀ ملی اطلاعات رونمایی شود.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم «رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات»، روز شنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و معاونان و مدیران ارشد ایرانسل، در آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل و نیز با حضور آنلاین استانداران کهگیلویه و بویراحمد و کردستان و جمعی از نمایندگان مردم دو استان در مجلس شورای اسلامی، برگزار می‌شود.

در این مراسم قرار است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سایت‌های مخابراتی ایرانسل را برقراری ارتباط آنلاین با دو روستای «شهنیز» در استان کهگیلویه و بویراحمد و «گلانه» در استان کردستان به عنوان نمونه‌هایی از ۱۰۳۴ روستا، افتتاح کند.

باید اشاره کنیم که با اضافه شدن روستای شهنیز و گلانه، تعداد روستاهای تحت پوشش شبکه‌ی ایرانسل به ۱۷۶۴۴ روستا خواهد رسید. در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل، از آخرین اقدامات این شرکت در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات دیجیتال را شرح می‌دهد. دسترسی این روستاها به شبکۀ ملی اطلاعات که از طریق سرمایه‌گذاری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایرانسل انجام شده است، با ایجاد امکان استفادۀ ساکنان این روستاها از جدیدترین خدمات دیجیتال، زمینۀ بهبود کیفیت کسب و کار و زندگی در این مناطق را فراهم می‌کند.

زومیت طبق روال گذشته‌ی خود با حضور در این رویداد، پوشش زنده‌ای از آن خواهد داشت و مهم‌ترین خبرهای مربوط به آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد داد. با زومیت همراه باشید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات