گوشی هواوی Y8s با دوربین سلفی دوگانه رسما رونمایی شد

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هواوی Y8s با دوربین سلفی و اصلی دوگانه در وب‌سایت رسمی هواوی قرار گرفت. این گوشی برنامه‌های گوگل موبایل سرویس را نیز دارد.
تبلیغات

ماه گذشته، اخباری درباره‌ی گوشی هواوی Y8s منتشر شد که نمایشگری با بریدگی و دوربین دوگانه‌ی اصلی خواهد داشت. امروز به‌طوررسمی مشخصات فنی این گوشی و تصاویر آن در فهرست وب‌سایت رسمی هواوی در اردن مشاهده شد.

گوشی هواوی Y8s در قاب جلویی نمایشگری با اندازه‌ی ۶/۵ اینچ از نوع LCD دارد که وضوح تصویر FullHD پلاس ارائه می‌کند. در پنل جلویی این نمایشگر بریدگی کوچکی دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین دوگانه‌ی سلفی است و در میان دو حسگر دوربین، اسپیکر قرار گرفته است. طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی هواوی، ماژول اصلی دوربین سلفی حسگر ۸ مگاپیکسل با دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 و حسگر ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 برای ثبت عکس‌های پرتره را شامل می‌شود.

هواوی وای۸اس / Huawei Y8s

دوربین اصلی Huawei Y8s نیز دوگانه و با ماژول اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8 و حسگر ۲ مگاپیکسلی مشابه موجود در دوربین جلو است. حسگرهای دوربین دوگانه‌ی اصلی در کادر مستطیل‌شکل و به‌صورت عمودی روی یکدیگر در قاب پشتی قرار گرفته‌اند و در زیر آن‌ها فلش LED تعبیه شده است تا بتواند نور مناسب برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور را فراهم کند.

هواوی وای۸اس / Huawei Y8s

گوشی هواوی Y8s به تراشه‌ی کرین ۷۱۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ‌داخلی با قابلیت ارتقا ازطریق کارت حافظه‌ی جانبی microSD مجهز است. باتری این گوشی هوشمند ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است؛ اما متأسفانه پورت شارژ آن microUSB است و بنابه اطلاعات، از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. علاوه‌براین، سیستم‌عامل گوشی جدید هواوی نسخه‌ی قدیمی‌تر اندروید، یعنی اندروید Pie است و رابط کاربری EMUI 9.1 روی آن قرار داده شده است. دراین‌میان، خبر خوشحال‌کننده این است که هواوی Y8s برنامه‌های گوگل سرویس را دارد.

ناگفته نماند هنوز اخبار رسمی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی هواوی Y8s به بازار منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات