امکان زمان‌بندی ارسال توییت به نسخه وب توییتر اضافه شد

جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
توییتر در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است کاربرانش از این پس می‌توانند در نسخه‌ی تحت وب، توییتی را بنویسند و در زمانی دیگر آن را ارسال کنند.
تبلیغات

توییتر روز گذشته اعلام کرد که از این به بعد می‌توانید ازطریق نسخه‌ی تحت وب، توییت‌ها را زمان‌بندی کنید. بدین ترتیب به‌هنگام نوشتن توییت، در آیکون‌های بخش زیرین پنجره‌ی مربوطه شاهد آیکون تقویم در کنار دیگر آیکون‌ها خواهید بود. با کلیک روی آیکون تقویم خواهید توانست زمانی دقیق برای ارسال توییت تعیین کنید. 

توییتر پیش‌تر در ماه نوامبر اعلام کرده بود که به‌صورت آزمایشی روی قابلیت زمان‌بندی توییت‌ها برای نسخه‌ی تحت وب کار می‌کند، به‌همین دلیل در آن زمان تنها افراد محدودی به قابلیت موردبحث دسترسی پیدا کرده‌ بودند. اگر شما جزو آن افراد نبودید، به‌منظور زمان‌بندی ارسال توییت‌ها باید از ابزاری مثل Tweetdeck یا ابزارهای متفرقه (ترد پارتی) بهره می‌گرفتید. ابزارهای متفرقه‌ی توییتر از مدت‌‌ها پیش امکان زمان‌بندی توییت‌ها را به کاربران‌شان ارائه می‌دهند. توییتر به‌صورت خودکار منطقه‌ی زمانی شما را تشخیص می‌دهد تا مشکلی از لحاظ زمان‌بندی دقیق توییت پیش نیاید.

توییتر می‌گوید از این پس کاربران حتی می‌توانند توییت‌های خود را در نسخه‌ی تحت وب وارد بخش پیش‌نویس کنند. طبق گفته‌های توییتر، پیش‌نویس‌هایی که ازطریق نسخه‌ی تحت وب می‌نویسید تنها ازطریق همین نسخه در دسترس قرار خواهند گرفت و اگر ازطریق موبایل وارد توییتر شوید،‌‌ آن‌ها را نخواهید دید. برعکس این موضوع نیز صدق می‌کند، یعنی پیش‌نویس‌هایی که روی موبایل می‌نویسید به نسخه‌ی وب منتقل نمی‌شوند. به‌لطف به‌روزرسانی جدید، کاربران وب‌سایت توییتر و نسخه‌ی PWA آن خواهند توانست از دو قابلیت موردبحث یعنی زمان‌بندی توییت و ذخیره‌ی پیش‌نویس، بهره بگیرند.

توییتر ویدئویی منتشر کرده است تا ازطریق آن قابلیت زمان‌بندی توییت‌ها را به‌شکلی بهتر به‌نمایش بگذارد:

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد اضافه‌شدن امکان زمان‌بندی توییت‌ها به نسخه‌ی وب توییتر دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات