سامسونگ اعلام کرد کارت اعتباری Samsung Money ابتدای تابستان در آمریکا عرضه می‌شود

جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ، تابستان سال جاری، ارائه‌ی خدمات مالی Samsung Money را برای کاربران آمریکایی راه‌اندازی می‌کند و کاربران می‌توانند بدون پرداخت کارمزد نقل‌وانتقالات مالی انجام دهند.
تبلیغات

سامسونگ چندی پیش اعلام کرده بود که درحال توسعه‌ی کارت فیزیکی است که با سرویس Samsung Pay کار می‌کند. حال شرکت سامسونگ جزئیات جدیدی از برنامه‌ی خدمات مالی خود را به‌اشتراک گذاشته است. خدمات جدیدی که این شرکت آماده‌ی ارائه‌ی آن است با نام Samsung Money by SoFi معرفی‌شده که با سرویس Samsung Pay یکپارچه‌سازی شده است. این کارت اعتباری نتیجه‌ی همکاری سامسونگ با شرکت SoFi است که در حوزه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد.

سرویس خدمات مالی Samsung Money به شما این امکان را می‌دهد تا حساب شخصی یا مشترک باز کنید و بلافاصله پس‌از دریافت کارت اعتباری قادر خواهید بود که آن را ازطریق NFC فعال کنید. سپس با فعال‌سازی آن، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بانک یا تماس با هیچ شعبه‌ای ندارید و می‌توانید تمام مسائل مالی خود را ازطریق این سرویس به‌انجام برسانید. با استفاده از این کارت‌های اعتباری کاربران آمریکایی می‌توانند از تمام خودپرداز‌های Allpoint موجود درسراسر ایالات متحده‌ی آمریکا وجه نقد دریافت کنند؛ اما برداشت وجه نقد از این خودپردازها برای خدمات‌گیرنده کارمزدی دربر خواهد داشت. البته، سامسونگ مبلغ کارمزد کسرشده را به کاربر کارت اعتباری Samsung Money باز می‌گرداند.

Samsung Money / سامسونگ مانی

همچنین کاربران کارت اعتباری Samsung Money به‌صورت خودکار در برنامه‌ی Samsung Rewards شرکت داده خواهند شد؛ بنابراین با هر خریدی که انجام دهند امتیازی برایشان ثبت می‌شود و زمانی‌که مجموع امتیازات یک کاربر به ۱٬۰۰۰ برسد، می‌توانید آن را تبدیل به اعتبار در حساب Samsung Money خود کنید. علاوه‌براین، نرخ‌بهره در حساب «سامسونگ مانی» از حد معمول جهانی بالاتر است و کاربران می‌توانند با سود بیشتری در این حساب‌ها پس‌انداز کنند.

یکی از نکات مهم درباره‌ی کارت اعتباری Samsung Money این است که اطلاعات آن که شامل شماره‌ی کارت و کد CVV می‌شود، روی کارت درج نشده است و  تنها می‌توان ازطریق اپلیکیشن Samsung Pay به این اطلاعات دسترسی داشت. این موضوع سبب می‌شود که امنیت اطلاعات افزایش یابد و هرکسی به شماره‌ی کارت شما دسترسی نداشته باشد.

از آنجایی که این سرویس هنوز راه‌اندازی نشده است،‌ اکنون می‌توانید ازطریق بخش سامسونگ مانی در وب‌سایت رسمی سامسونگ یا اپلیکیشن Samsung Pay در لیست انتظار ثبت نام کنید تا در زمان راه‌اندازی سرویس «سامسونگ مانی» در ابتدای تابستان برای شما اعلان ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات