کاسیو ساعت جدیدی از سری جی‌ شاک را با تم ناسا معرفی کرد

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت دیجیتالی جدید سری جی ‌شاک کاسیو بیانگر احساس دوستی به ناسا و یادآور مأمویت‌های آپولو است.
تبلیغات

کاربران علاقه‌مند به جشن یادبود سالیانه‌ی مأموریت‌های آپولو و بازگشت برنامه‌ریزی‌شده به ماه اکنون می‌توانند روی مچ دستشان اشتیاقشان را نشان دهند. به‌تازگی، کاسیو نسخه‌ی خاص DW5600NASA20 از ساعت‌های سری جی‌شاک را معرفی کرده است. همان‌گونه که از نام این محصول می‌توان فهمید، ساعت جدید کاسیو بیانگر احساس دوستی به ناسا است. روی ساعت دیجیتالی جدید سری جی‌شاک، طرح «کرم» از لوگو ناسا نقش بسته است. این طرح که پیش‌تر در سال ۱۹۹۲ کنارگذاشته شد، برای پرتاب بعدی کپسول سرنشین‌دار دراگون (Crew Dragon) دوباره بازگشته است.

این ساعت تداعی‌گر دوران آغازبه‌کار نخستین شاتل فضایی است؛ اما درعین‌حال ویژگی‌های جدیدی در خود نهفته دارد. نور پس‌زمینه‌ی EL (الکترولومینه‌سانس) هنگامی‌که کاربر در تاریکی ساعتش را بررسی می‌کند، تصویری از ماه را نمایش می‌دهد. درهمین‌حال، طرح دیگری از ماه در پشت ساعت وجود دارد. این محصول حتی بسته‌بندی ویژه‌ای دارد و از قوطی‌ای تشکیل‌ یافته که یادآور فضاپیماهای آمریکایی همچون موشک ساترن ۵ است.

ساعت جدید کاسیو همچنین برای آنچه به چشم نمی‌آید، درخورتوجه است. وب‌سایت Hodinkee که اطلاعات مربوط به ساعت‌ها را جمع‌آوری می‎کند، خاطرنشان کرده است الزامات تجاری ناسا درج هرگونه عبارت نشان‌دهنده‌ی ساخت مشترک یا تعریف و تأیید شرکت سازنده را ممنوع کرده است. بنابراین، لوگو کاسیو در قسمت جلو دستگاه دیده نمی‌شود و این شرکت برای تبلیغ خود، لوگو برجسته‌ی جی‌شاک را در بخش جلو و نشان کوچک کاسیو را در پشت محصول درج کرده است.

قیمت ۱۳۰ دلاری ساعت جدید کاسیو چندان هم گران نیست؛ ولی مسئله‌ی واقعی به‌دست‌آوردن آن است. تا این لحظه، کاسیو موجودی اولیه‌ی ساعت‌های یادشده را فروخته است و سفارش‌های جدید تا تاریخ ششم مه ارسال نخواهند شد. ناگفته نماند باتوجه‌به اینکه بسیاری از ساعت‌های مکانیکی با تم فضا ده‌هاهزار دلار قیمت دارد، محصول جدید سری جی‌شاک خریدی بسیار ارزان به‌نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات