لامبورگینی هوراکان ایوو اسپایدر دیفرانسیل عقب معرفی شد

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نسخه‌ی Evo از لامبورگینی هوراکان در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. مدل اسپایدر این خودرو که از سقف روباز بهره می‌برد، به‌تازگی با سیستم محرکه‌ عقب و قیمت ۲۳۰ هزار دلار معرفی شده است.
تبلیغات

لامبورگینی با محصول جدیدش نشان داد که برخلاف خودروسازان دیگر، چندان رغبتی به خودرو‌های برقی و محصولات آینده ندارد؛ حتی مانند عده‌ای روی پیشرانه‌های فرمول یک و سایر فناوری‌های ریسینگ کار نمی‌کند؛ بلکه به‌ساخت خودرو‌های اسپرت GT مشغول است و بغیر از مدل‌هایی ویژه، جایگاه خود را عوض نکرده است.

دو مدل لامبورگینی آونتادور و هوراکان به‌ترتیب اولین و سومین خودرو سوپراسپرت مشهور در اینستاگرام هستند. برای علاقه‌مندان، این جاذبه به‌خاطر ویژگی‌ها و عملکرد این خودرو‌های پرفورمنس است؛ اما این محصولات حتی برای کسانی که خارج‌از دنیای خودرو هستند نیز جذاب است و تمایل دارند با آن سلفی بگیرند و پُز بدهند. باوجود اینکه لامبورگینی هوراکان درمقابل ابرخودرو‌های امروزه ازجمله مدل برقی لوتوس اوایا با قدرت ۲۰۰۰ اسب‌بخار، حرف زیادی برای گفتن ندارد؛ اما برخلاف خودرو لوتوس، به‌ندرت فردی را می‌توان پیدا کرد که طراحی آیکون خودرو‌های لامبورگینی را شناسایی نکند.

لامبورگینی هوراکان ایوو اسپایدر دیفرانسیل‌عقب

لامبورگینی ارزان‌ترین محصول خود، هوراکان Evo دیفرانسیل‌عقب را که قیمتش کمی بیش‌از ۲۰۰ هزاردلار است، با سقف روباز عرضه کرده است و بیش‌از‌پیش به زیبایی این خودرو افزوده است. این محصول از موتور ۵/۲ لیتری V10 تنفس‌طبیعی ساخت آئودی با قدرت ۶۱۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند. نشستن در این خودرو کانورتیبل و رانندگی با آن، لذت زیادی دارد و علاوه‌بر صدای سمفونی پیشرانه، زیبایی چشمگیر کابین خودرو نیز جذبه بسیاری القا می‌کند.

لامبورگینی هوراکان Evo اسپایدر دیفرانسیل‌عقب، قادر است درعرض ۳/۵ ثانیه ازحالت سکون به‌سرعت صد کیلومتربر‌ساعت برسد و سرعت نهایی آن نیز ۳۲۴ کیلومتر‌بر‌ساعت (بیش‌از ۲۰۰ مایل‌بر‌ساعت) است. در این خودرو سوپراسپرت، سامانه‌ی کنترل کشش حضور دارد؛ اما اکثر حالت‌های رانندگی در آن برای دریفت مناسب و بااین‌حال خودرو کاملا قابل کنترل است و فرمان‌پذیری خوبی دارد.

لامبورگینی هوراکان ایوو اسپایدر دیفرانسیل‌عقب
لامبورگینی هوراکان ایوو اسپایدر دیفرانسیل‌عقب
لامبورگینی هوراکان ایوو اسپایدر دیفرانسیل‌عقب
لامبورگینی هوراکان ایوو اسپایدر دیفرانسیل‌عقب
لامبورگینی هوراکان ایوو اسپایدر دیفرانسیل‌عقب

تریم داخلی این لامبورگینی، رنگ‌بندی خودرو‌های فیلم ترنسفورمر را القا می‌کند. سقف تاشو جمع‌شونده‌ی آن در سرعت‌های بالای ۵۰ کیلومتر‌بر‌ساعت درعرض ۱۷ ثانیه باز و بسته می‌شود. یک سیستم اطلاعات و سرگرمی سفارشی نیز در این خودرو تعبیه شده است که قیمت آن به‌اندازه‌ی یک دستگاه سوبارو فورستر است. قیمت این لامبورگینی بدون آپشن‌ها‌ی سفارشی و مالیات، ۲۲۹ هزار و ۴۲۸ دلار است.

این سوپراسپرت بدون‌شک بسیار جذاب است و علاوه‌بر طراحی دلپسند، این موضوع را مدیون صدای بلند و دلنشین پیشرانه‌ی تنفس‌طبیعی‌اش و پرفورمنس عالی خودرو است. تیزر هیجان‌انگیز‌ی از این مدل لامبورگینی منتشر شده است که سرعت و عملکرد این محصول زیبا را به‌نمایش گذاشته است.

لامبورگینی هوراکان ایوو اسپایدر دیفرانسیل‌عقب

لینک دانلود 480p / 720p / 1080p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات