آمار کاربران روزانه مایکروسافت تیمز به ۷۵ میلیون نفر رسید

پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد آمار کاربران روزانه اپلیکیشن مایکروسافت تیمز در حال رسیدن به آمار اپلیکیشن زوم است.
تبلیغات

سران مایکروسافت در ماه گذشته اعلام کردند که آمار کاربران فعال روزانه از مرز ۴۴ میلیون کاربر گذشته است. چنین رشدی نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا عنوان شده و درواقع نقش تغییر فعالیت کارکنان شرکت‌ها از حالت حضور فیزیکی در محل کار به حالت دورکاری از خانه را نشان می‌دهد.

حال گزارش‌ها عنوان می‌کنند که آمار کاربران روزانه اپلیکیشن مایکروسافت تیمز با رشدی ۷۰ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بوده است و به رقم ۷۵ میلیون کاربر فعال می‌رسد. این آمار توسط ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت طی کنفرانس ارائه گزارش مالی این شرکت اعلام شده است.

در گزارش‌های نادلا به آمارهای دیگری نیز اشاره شده است که برای مثال می‌توان به برقراری بیش از ۲۰۰ میلیون کنفرانس ویدیویی تنها در یک روز اشاره کرد. در این بین، بزرگ‌ترین رقیب مایکروسافت تیمز یعنی اپلیکیشن زوم نیز آمارهای جالبی منتشر کرده است که می‌توان به برگزاری ۳۰۰ میلیون کنفرانس ویدیویی اشاره کرد.

جالب است بدانید چندی پیش مقامات زوم اطلاعاتی نادرست ارائه دادند. در بلاگ رسمی زوم گفته شد که آمار کاربران روزانه زوم از مرز ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا عبور کرده است؛ اما مدتی بعد این بلاگ ویرایش شد و به آمار برگزاری ۳۰۰ میلیون کنفرانس ویدیویی روزانه تغییر یافت.

مشخص نیست که به چه علت توسعه‌دهندگان اپلیکیشن زوم اقدام به انتشار اطلاعات و آمار اشتباه کردند؛ اما در هر صورت برگزاری روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون ویدئو کنفرانس آماری شگفت‌انگیز است. با این حال، برگزاری کنفرانس ویدیویی به‌معنی تعداد کاربران نیست؛ زیرا هر کاربر ممکن است چند ویدئو کنفرانس در طول روز برگزار کند.

در حال حاضر تعداد کاربران روزانه اپلیکیشن زوم اعلام نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت تیمز در حال نزدیک شدن به آمارهای زوم است. بزرگ‌ترین هدف مایکروسافت در شرایط فعلی آوردن کاربران آفیس ۳۶۵ به مایکروسافت تیمز است؛ هدفی که گویا سران مایکروسافت در حال رسیدن به آن هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات