بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس موجود در بازار ایران [فروردین ۱۴۰۲]

سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مطالعه 10 دقیقه
انواع لپ تاپ ایسوس از ذن بوک تا ROG و ویووبوک
ایسوس از تولیدکننده‌های بزرگ لپ‌تاپ در جهان به‌شمار می‌رود که محصولات خود را در دسته‌‌های گوناگون با کاربری‌های متنوع به بازار عرضه می‌کند.
تبلیغات

اگر به‌دنبال خرید لپ‌تاپ هستید، قطعاً با پیشنهاد خرید لپ ‌تاپ ایسوس مواجه شده‌اید. این برند در ایران طرفداران زیادی دارد و بسیاری از کاربران دنیای کامپیوترهای شخصی، برای استفاده‌های روزمره تا حرفه‌ای تولید محتوا و بازی از لپ‌تاپ‌های این شرکت تایوانی استفاده می‌کنند. بهترین مدل لپ ‌تاپ ایسوس برای استفاده‌ی روزمره را می‌توان در خانواده‌ی محصولات ZenBook پیدا کرد؛ البته نباید از خانواده‌های دیگر محصولات این شرکت همچون ROG و TUF و VivoBook هم غافل شویم.

همان‌طورکه گفتیم، لپ‌تاپ‌های ایسوس برای کاربری‌های متنوع از نیازهای روزمره‌ی مرور وب و اپلیکیشن‌‌های ساده تا بازی‌های حرفه‌ای و تولید محتوای گرافیکی به بازار عرضه می‌شوند. انتخاب بهترین مدل لپ‌تاپ ایسوس برای هر کاربری مذکور، ابتدا به شناسایی تفاوت‌ها و شباهت‌های موجود بین خانواده‌ها نیاز دارد. در این مطلب زومیت، علاوه‌بر توضیح مشخصات و کاربردهای هر خانواده، تعدادی از لپ‌تاپ‌های برتر و مشهور هر دسته را معرفی می‌کنیم.

Asus TUF Gaming FX505DT / ایسوس اف ایکس ۵۰۵ دی تی

معیارهای انتخاب بهترین مدل لپ تاپ ایسوس

برای انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ های Asus، ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید. خوشبختانه این شرکت تایوانی تعداد زیادی از محصولات را در دسته‌های مختلف با انواع کاربردها معرفی کرده و دست کاربر را برای انتخاب بسیار باز گذاشته است. اگر گیمر هستید، بهتر است سراغ خرید لپ‌تاپی از سری ROG یا TUF‌بروید. اگر کیفیت ساخت درکنار قدرت قیمت مناسب برایتان اولویت دارد، سری Zenbook بهترین انتخاب ممکن پیش‌ روی شما است.

برای انجام امور دانشجویی و دانش‌آموزی نیز باید سراغ سری Vivobook بروید و اگر از طراحان گرافیک حرفه‌ای هستید، بهتر است سری ProArt Studiobook‌ را مدنظر قرار دهید. در‌ادامه، با انواع مختلف لپ تاپ ایسوس بیشتر آشنا خواهید شد.

بررسی انواع مدل های لپ تاپ های ایسوس

شاید در نگاه اول اعداد و حروفی که در مدل‌های گوناگون لپ‌تاپ ایسوس می‌بینیم، گیج‌کننده باشند؛ البته می‌توان آن‌ها را با ساختارهایی شبیه زیر دسته‌بندی و شناسایی کرد:

  • لپ‌تاپ‌های ایسوس Q عموما در دسته‌ی محصولات دو در یک یا هیبریدی جای می‌گیرند.
  • لپ‌تاپ‌های UX در دسته‌ی ZenBook قرار دارند.
  • لپ‌تاپ‌های C در دسته‌ی کروم‌بوک قرار می‌گیرند.
  • لپ‌تاپ‌های GX و G و GL متعلق به دسته و زیربرند Republic of Gamers یا ROG هستند.
  • دسته‌های متفرقه‌ی دیگر با حروف K, X, E, Q, B, V و F عموما محصولات ارزان‌قیمتی هستند که در اغلب مواقع می‌توان آن‌ها را در خانواده‌ی VivoBook مشاهده کرد.

اعداد در نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های ایسوس عموماً نشان‌دهنده‌ی ابعاد نمایشگر هستند. رقم اول در نام‌گذاری، ابعاد نمایشگر را نشان می‌دهد. به‌عنوان مثال، رقم سه برای نمایشگرهای ۱‍۳ یا ۱۲٫۵ اینچی، رقم چهار برای نمایشگرهای ۱۴ اینچی، رقم پنج برای نمایشگرهای ۱۵ اینچی و رقم هفت برای نمایشگرهای ۱۷ اینچی استفاده می‌شود. رقم‌های دیگر بین مدل‌های گوناگون تفاوت دارند و نشان‌دهنده‌ی قابلیت‌های منحصربه‌فرد هر لپ‌تاپ هستند. در‌ادامه، با خانواده‌‌های گوناگون لپ‌تاپ‌های ایسوس آشنا می‌شویم.

بهترین لپتاپ های ایسوس مدل ذن بوک

لپ‌تاپ‌های سری ایسوس ZenBook به‌خاطر طراحی باریک و وزن سبک درکنار بدنه‌ی عموماً فلزی، همراهانی جذاب برای کاربری‌های روزمره هستند. وزن سبک این دسته از لپ‌تاپ‌ها آن‌ها را به بهترین مدل لپ‌تاپ ایسوس برای انواع کاربری‌های دانشجویی تا اداری تبدیل می‌کند. به‌علاوه، در طراحی بدنه‌ی آن‌ها از مواد مقاوم استفاده می‌شود که دوام لپ‌تاپ‌ها را در کاربری‌های متنوع حفظ می‌کند. لپ‌تاپ‌های ایسوس ZenBook را با قابلیت‌هایی همچون بدنه‌ی باریک و پردازنده‌های قوی و نمایشگرهای با رزولوشن خیره‌کننده می‌توان رقبایی عالی در برابر محصولاتی همچون مک‌بوک پرو و دیگر کامپیوترهای شخصی حرفه‌ای دانست.

ASUS Zenbook Flip UX461FA / ایسوس ذن بوک فلیپ

لپ‌تاپ‌های ایسوس ZenBook در ابعاد ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ اینچی فروخته می‌شوند. از میان آن‌ها، سری ZenBook (بدون پسوند) به‌عنوان محصولات پایین‌رده و سری‌های ZenBook S و ZenBook Pro به‌عنوان کالاهای لوکس و حرفه‌ای شناخته می‌شوند. این دسته از محصولی به‌ نام ZenBook Flip نیز میزبانی می‌کند که نیاز کاربران علاقه‌مند به لپ‌تاپ‌های هیبریدی را برطرف می‌کند.

بهترین مدل لپ‌تاپ ایسوس در دسته‌‌ی ذن‌بوک Zenbook 14X OLED است؛ البته با پسوندهای متنوع در بازارهای گوناگون عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ که گواهی Evo اینتل را نیز دارد، در دسته‌ی حرفه‌ای قرار می‌گیرد و در برخی نمونه‌ها، با قابلیت‌هایی همچون پردازنده‌ی نسل‌سیزدهمی Core i9 اینتل، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، یک ترابایت حافظه‌ی SSD و پردازنده‌ی‌ گرافیکی GeForce® RTX 3050، انتخابی عالی برای وظایف نیازمند پردازش حرفه‌ای محسوب می‌شود.

لپ‌تاپ‌های ایسوس ذن‌بوک با تنوع بسیار زیاد به بازار عرضه می‌شوند

ZenBook 14 لپ‌تاپ دیگر ایسوس در دسته‌ی ذن‌بوک است که در میان بهترین لپ‌تاپ‌های کنونی بازار قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ با وجود قابلیت‌های حرفه‌ای، در مدل‌های پایه با قیمتی ارزان‌تر از ۱,۰۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. گفتنی است نمایشگر ۱۴ اینچی لپ‌تاپ ایسوس آن را به انتخابی مناسب برای کاربری‌های وابسته به محتوای بصری تبدیل می‌کند.

طراحی کم‌حاشیه‌ی نمایشگر باعث می‌شود تا لپ‌تاپ ۱۴ اینچی در بدنه‌ای ۱۳ اینچی قرار بگیرد. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به پردازنده‌‌ی Ryzen 7 5825U و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم درکنار یک ترابایت حافظه‌‌ی SSD اشاره کرد. لپ‌تاپ مذکور از قابلیت جذاب نمایش کیبورد اعداد را روی ترک‌پد نیز بهره می‌برد که در کمتر محصول مشابهی شاهد آن بوده‌ایم.

انواع لپ تاپ ایسوس ذن بوک ۱۴

یکی از لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای‌ Zen‌Book که به‌تازگی به بازار عرضه شده است، Zenbook Pro Duo نام دارد که خانواده‌ی محصولات ذن‌بوک را باردیگر در دسته‌ی محصولات پرچم‌دار جای داد. لپ‌تاپ جدید ایسوس از دو نمایشگر 2.8K بهره می‌برد که در کمتر محصولی در بازار شاهد آن هستیم. ذن‌بوک پرو Duo را می‌توان ترکیبی از زیبایی و کارایی حرفه‌ای دانست که برای گیمرها نیز انتخابی عالی محسوب می‌شود. از قابلیت‌های دیگر این لپ‌تاپ می‌توان به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی PCIe SSD x4 NVMe و پردازنده‌ اینتل نسل‌سیزدهمی Core i9 اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس؛ از ۱۵ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان [آبان ۱۴۰۲]
بهترین لپ تاپ های ایسوس؛ از ۱۵ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان [آبان ۱۴۰۲]
مطالعه '14

از دیگر محصولات خانواده‌ی ذن‌بوک که در دسته‌ی بهترین مدل لپ‌تاپ ایسوس در سال جاری قرار می‌گیرد، می‌توان به ZenBook Flip اشاره کرد که در انواع گوناگونی به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ی ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ هیبریدی در مدلی با پردازنده‌ی نسل‌هشتمی اینتل و ۱۶ گیابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD در بازار عرضه می‌شود. با نگاهی به مشخصات این نسخه، متوجه می‌شویم که تایوانی‌ها لپ‌تاپی قدرتمند را در فرم‌فاکتور دو در یک به بازار عرضه کرده‌اند.

مدل دیگری از سری محبوب و جذاب ذن‌بوک ایسوس Zenbook Fold است؛ لپ‌تاپی شبیه تبلت با پردازنده‌ی نسل‌دوازدهمی اینتل، ۱۶ گیگابایت رم، یک ترابایت SSD و نمایشگر 2.5K لمسی تاشو OLED. هنگام تبدیل به لپ‌تاپ اندازه‌ی نمایشگر ۱۲٫۵ اینچ خواهد شد؛ اما ابعاد کلی صفحه‌‌نمایش تاشو آن ۱۷٫۳ اینچی است.

بهترین لپ تاپ های ایسوس مدل ROG

کاربرانی که به‌دنبال لپ‌تاپ‌های بسیار قدرتمند برای کاربری‌های گیمینگ و تولید محتوای گرافیکی هستند، باید به‌سراغ زیربرند ROG ایسوس بروند. زیربرند ROG که مخفف عبارت Republic of Gamers است، به‌طور‌اختصاصی برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شد که تمام نیازهای آن‌ها را با طراحی خاص و چشم‌نواز برطرف می‌‌کند.

انواع سری لپ تاپ ایسوس  راگ استریکس جی ۱۸

اگر به‌دنبال جدیدترین و بهترین مدل لپ‌تاپ ایسوس در دسته‌ی ROG هستید، بسیاری از رسانه‌های بررسی لپ‌تاپ ROG Strix SCAR 18 را پیشنهاد می‌دهند. هرآنچه گیمرها از لپ‌تاپ خود نیاز داشته باشند، در لپ‌تاپ حرفه‌ای ایسوس دیده می‌شود. طراحی زیبای بدنه با استفاده از مواد فلزی، استریکس را به یکی از نمونه‌های گیمینگ زیبای بازار تبدیل کرده است.

به‌علاوه، لپ‌تاپ ایسوس از پردازنده‌‌ی نسل ۱۳ اینتل Core i9 به‌همراه پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX™ 4080 بهره می‌برد که اجرای تمامی بازی‌های حرفه‌ای را با بهترین تنظیمات گرافیکی ممکن می‌کند. تایوانی‌ها در محصول پرچم‌دار خود از نمایشگر ۲۴۰ هرتزی هم بهره برده‌اند که تجربه‌ی بازی را بیش‌ازپیش برای گیمرها طبیعی می‌کند.

از محصولات دیگر ایسوس در دسته‌ی ROG که تحسین کارشناسان دنیای کامپیوترهای شخصی را برانگیخته است، می‌توان به ROG Zephyrus G18 اشاره کرد. قابلیت تحسین‌برانگیز محصول تایوانی‌ها عمر زیاد باتری آن است که تا ۹ ساعت گزارش می‌شود. عمر باتری این‌چنینی برای لپ‌تاپ گیمینگ که بیش از بسیاری از لپ‌تاپ‌های عادی خواهد بود، واقعاً بی‌نظیر است.

از قابلیت‌های حرفه‌ای دیگر لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس می‌توان به پردازنده‌ی i9-13980HX اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX™ 4080 با توان ۱۷ وات، حافظه‌ی اختصاصی ۱۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR5، دو ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی M.2 NVMe PCIe 4.0 SSD و نمایشگر IPS با وضوح QHD+ اشاره کرد.

مدل مطرح دیگری از سری ROG ایسوس با نام FLOW در سبد محصولات تایوانی‌های وجود دارد که یکی از محصولات‌ جدید و قوی‌ آن‌ها ROG Flow X16 نام دارد. این لپ‌تاپ تبدیل‌شونده‌ از CPU نسل‌سیزدهمی اینتل i9-13900H، گرافیک قدرتمند GeForce RTX™ 4070 با توان ۱۲۰ وات، دو ترابایت PCIe® 4.0 NVMe و نمایشگر ۲۴۰ هرتزی بهره می‌برد که البته آن‌ را در سطح پایین‌تری درمقایسه‌با دو مدل دیگر سری ROG‌ قرار می‌دهد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس مدل TUF

انواع لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ

دسته‌ی دیگر لپ‌تاپ‌های قدرتمند ایسوس TUT مخفف The Ultimate Force است که آن هم محصولاتی با کارایی بسیار حرفه‌ای را در بازار عرضه می‌کند. دسته‌ی دوم ازلحاظ قدرت کمی پایین‌تر از ROG قرار می‌گیرد، اما بازهم اکثر بازی‌های روز دنیا را با تنظیمات مناسب می‌تواند اجرا کند.

لپ‌تاپ‌های TUF عموماً ضعیف‌تر از لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی ROG هستند

بهترین لپ‌تاپ سری TUF ایسوس را می‌توان ASUS TUF Gaming F17 دانست. بهره‌مندی از پردازنده‌‌ی قدرتمند نسل‌سیزدهمی Core i9 اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX™ 4060 با توان ۱۴۰ وات و هشت گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی، نمایشگر ۱۷٫۳ اینچی ۲۴۰ هرتزی WQHD، یک ترابایت حافظه SSD و ۳۲ گیگابایت رم باعث شده است تا این محصول یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ کارآمد در محدوده‌ی قیمتی خود باشد.

بهترین لپ تاپ های ایسوس مدل VivoBook

لپ‌تاپ‌های VivoBook که عموماً دسته‌ی ارزان‌تر لپ‌تاپ‌های ایسوس را شامل می‌شوند، گزینه‌های متعددی برای کاربری‌های گوناگون دراختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند. در خانواده‌ی VivoBook، از نمونه‌ی سبک ۱۱ اینچی مناسب دانشجویان تا نمونه‌های حرفه‌ای و توانمند مخصوص ویرایش ویدئو دیده می‌شوند. مدل‌هایی مانند ویووبوک، ویووبوک S، ویووبوک پرو، ویووبوک Flip، ویووبوک GO و ویووبوک Slate جزو خانواده اقتصادی Vivobookها محسوب می‌شوند.

VivoBook S15 S510UF

در بین بهترین مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس در دسته‌ی VivoBook می‌توان به VivoBook پرو اشاره کرد که در دسته‌بندی لپ‌تاپ‌های برتر سال ۲۰۲۳ شرکت تایوانی قرار می‌گیرد. ایسوس با این لپ‌تاپ، انتخاب مناسبی پیش روی کاربرانی قرار می‌دهد که به‌دنبال نمایشگر نسبتاً بزرگ برای لپ‌تاپ و قیمت مناسب هستند. لپ‌تاپ ایسوس قابلیت‌های مناسبی همچون پردازنده‌ی نسل‌سیزدهمی Core i9 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و نمایشگر ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ اینچی به کابر ارائه می‌کند.

ویووبوک سری S هم عملکرد مناسبی با بدنه‌ی بسیار باریک به کاربران ارائه می‌دهد و برای افرادی مناسب است که مدام در سفر و جابه‌جایی هستند. نسل سیزدهم پردازنده‌های i7‌ و i9 اینتل به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD در دل این لپ‌تاپ‌ها جای دارد و از گرافیک مجزا خبری هم نیست.

بهترین لپ تاپ های ایسوس سری ProArt Studiobook

یکی از سری‌های خاص و جدید لپ‌تاپ‌های ایسوس ProArt Studiobook نام دارد که اخیراً روانه بازار شده است. این محصولِ مختص طراحان و تولیدکنندگان محتوای بصری از پردازنده‌ی نسل‌سیزدهمی Core i9 اینتل و گرافیک GeForce RTX™ 4070 انویدیا و نمایشگر شفاف 3.2k شفاف مجهز به پنل OLED‌ با پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 بهره می‌برد. بسیاری از طراحان گرافیک به‌دنبال چنین لپ‌تاپی هستند؛ البته احتمالاً تعداد محدودی از آنان ازپسِ پرداخت قیمت گران آن برمی‌آیند.

انواع لپ تاپ های ایسوس پرو آرت استودیو بوک ۱۶

قابلیت ارتقا به حداکثر ۶۴ گیگابایت رم DDR5 و چهار ترابایت حافظه اس‌اس‌دی M.2 NVMe™ PCIe® 4.0 نیز بر جذابیت‌ها و قیمت گزاف ProArt Studiobook خواهد افزود. همچنین، وجود دیال‌پد کنار کیبورد قابلیتی مفید برای دسترسی آسان به ژست‌های حرکتی و دستورهای شخصی‌سازی‌شده هنگام تولید محتوای بصری است.

مدل لپ‌تاپ ایسوس Chromebook

ایسوس هم مانند بسیاری دیگر از تولیدکننده‌های لپ‌تاپ در سال‌های اخیر دسته‌ای از لپ‌تاپ‌های مجهز به سیستم‌عامل اختصاصی کروم را به بازار عرضه کرده است. این لپ‌تاپ‌ها برای کاربری‌‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و کارهای اداری بسیار مناسب هستند. برخی از محصولات جدید ایسوس در دسته‌ی کروم‌بوک در میان برترین لپ‌تاپ‌های شرکت در سال ۲۰۲۳ قرار دارند.

ایسوس کروم بوک فلیپ C434

از کروم‌بوک‌های جدید ایسوس می‌توان Chromebook Flip را نام برد که قابلیت‌های سخت‌افزاری راضی‌کننده‌ای دارد. همان‌طور‌که از نام این لپ‌تاپ بر‌می‌آید، با محصولی هیبریدی با قابلیت کاربری تبلت روبه‌رو هستیم. نمایشگر ۱۴ اینچی لپ‌تاپ ایسوس به‌لطف حاشیه‌های کم در بدنه‌ای بسیار کوچک جای می‌گیرد که قابلیت حمل آن را بسیار آسان می‌کند. از قابلیت‌های حرفه‌ای آن نیز می‌توان به بدنه‌ی آلومینیمی، شارژدهی حدود ۱۰ ساعته‌ی باتری، پردازنده‌ی Core i7 نسل نهم، هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD اشاره کرد.

لپ‌تاپ‌های ایسوس علاوه‌بر دسته‌بندی‌های گفته‌شده، در چند دسته‌ی متفرقه‌ی دیگر هم در بازار یافت می‌شوند. به‌عنوان مثال، از میان بهترین سری‌های لپ‌تاپ ایسوس در سال ۲۰۲۳ می‌توان به ExpertBook و مدل ExpertBook B1500C اشاره کرد. سری اکسپرت‌بوک که به طول عمر باتری زیاد و وزن سبک معروف است، برای انجام کارهای اداری بسیار مناسب خواهد بود.

ارزان ترین لپ تاپ ایسوس در بازار ایران

برای خرید ارزان‌ترین لپ‌تاپ ایسوس در بازار ایران می‌توان سراغ مدل‌هایی مانند Vivobook Go E510MA و VivoBook X543MA با قیمت‌هایی حدود ۱۵ و ۱۲ میلیون تومان رفت که برای انجام کارهای روزمره و تماشای فیلم و سریال با لپ‌تاپ مناسب خواهند بود.

تا حدود ۲۰ میلیون تومان نیز می‌توان لپ‌تاپ ایسوس با پردازنده‌ی نسل‌یازدهی Core i3 اینتل خرید که در ترکیب با حافظه‌ی SSD عملکرد نسبتاً مناسبی ارائه خواهد داد.

مقایسه ‌لپ‌تاپ‌های ایسوس باهم

اگر بین خرید چند لپ‌تاپ ایسوس مرددید و به مقایسه‌ی جزئیات و مشخصات هریک نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به بخش محصولات زومیت، از ابزار مقایسه‌ی بین دو یا چند محصول استفاده کنید. برای مثال، برای دیدن مقایسه لپ‌تاپ اکسپرت‌بوک و ویووبوک 14x روی لینک کلیک کنید. همچنین، می‌توانید با جای‌گذاری محصولات دلخواه از صحت انتخابتان مطمئن شوید.

بهترین لپتاپ پرچم‌دار ایسوس

اگر به‌دنبال قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ ایسوس هستید، باید بین مدل‌های مختلف ROG دنبال محصول مدنظرتان بگردید. برای مثال، ROG Strix Scar 15 G533ZX با پردازنده‌ی نسل‌دوازدهمی Core i9-12900H اینتل، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 3080Ti، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی ۲۴۰ هرتز WQHD، یک ترابایت حافظه‌ی SSD و ۳۲ گیگابایت رم از بهترین و گران‌رین لپ‌تاپ‌های بازار ایران است.

قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی و هر اطلاعات دیگری که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ ایسوس نیاز دارید، در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات