ام وی ام 315 اتوماتیک با سپر و داشبورد جدید عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
با گذشت هشت سال از عرضه‌ی ام وی ام 315 هاچ‌بک و صندوق‌دار در بازار ایران، نسخه‌ی جدید این خودرو با جعبه‌دنده‌ی خودکار و تغییرات ظاهری عرضه خواهد شد.
تبلیغات

افزایش ارزش دلار در بازار ایران تنوع خودروهای چینی ارزان‌تر از ۲۰۰ میلیون تومان را کاهش داده است. این وضعیت فرصت مناسبی برای مدل‌های اقتصادی، مثل خودرو ام وی ام ۳۱۵ محسوب می‌شود که همراه جعبه‌دنده‌ی دستی و قیمتی درحدود ۱۵۰ میلیون تومان خودنمایی کنند. احتمالا در سال ۱۳۹۹، نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ای از MVM ۳۱۵ هاچ‌بک را مدیران خودرو عرضه خواهد کرد که اولین‌بار به جعبه‌دنده‌ی خودکار مجهز خواهد بود و البته تغییراتی جزئی در نمای بیرونی خواهد کرد. بنابر اخبار غیررسمی، فضای داخلی ام وی ام ۳۱۵ نیز متحول خواهد شد و به کراس‌اور ام وی ام X22 شبیه‌تر خواهد بود. بااین‌همه، هنوز اطلاعات کاملی درباره‌ی خودرو ام وی ام ۳۱۵ اتوماتیک منتشر نشده است. در تنها عکس موجود، صرفا سپر جدید با مه‌شکن‌های LED متفاوت از نسخه‌ی قبلی ام وی ام ۳۱۵ به‌چشم می‌خورد.

چری J2 در بازارهای خارج از چین با نام فول وین 2 و در ایران با نام ام وی ام ۳۱۵ فروخته می‌شود. در کشورهای مختلف، این خودرو فقط با پیشرانه‌ی ۱/۵ لیتر تنفس‌طبیعی حضور دارد و ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند. نسخه‌ی ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک عرضه‌شده در ایران سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۱۲/۵ ثانیه‌ای دارد و میانگین مصرف سوختش ۶/۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

در وب‌سایت اصلی چری چین، همچنان تصاویر قدیمی J2 با کابین و بدنه‌ی مشابه ۳۱۵ موجود در بازار ایران دیده می‌شود و از نسخه‌ی فیس‌لیفت خبری نیست.درضمن، فهرست مشخصات این خودرو به جعبه‌ی دنده‌ی دستی پنج‌سرعته منحصر است. با این اوصاف، شرایط مونتاژ و فروش ام وی ام ۳۱۵ اتوماتیک به‌دست مدیران خودرو در ایران، عجیب به‌نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات