رندر گرافیکی مرسدس AMG GT Silver Echo برای بزرگداشت استرلینگ ماس

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
طراح جیلی در اروپا برای ادای احترام به سر استرلینگ ماس، راننده‌ی فقید بریتانیایی، رندرهایی از خودروی اسپیداستر AMG GT Silver Echo منتشر کرده است.
تبلیغات

خودرو مرسدس AMG GT Silver Echo به سر استرلینگ ماس ادای احترام می‌کند؛ راننده‌ای افسانه‌ای که روز یکشنبه درگذشت. این رندر گرافیکی منتشرشده ترکیبی جسورانه بین خودروهای اسپرت تولیدشده در Affalterbach و مدل نسخه‌ی محدود «استرلینگ ماس» را شامل می‌شود. 

Mercedes-AMG GT Silver Echo / مرسدس

سر استرلینگ ماس، راننده‌ی مسابقه‌ای بریتانیایی، چند روز پیش در محل زندگی‌اش در لندن درگذشت؛ اما افسانه‌ی او زنده مانده است. فضای اینترنت پر از ادای احترام برای مردی است که موفق شد ۲۱۲ گرندپری کسب کند؛ اما هرگز قهرمان جهان نشد. مرسدس AMG سیلور اکو الهام‌گرفته از خودرو مرسدس بنز SLR مک‌لارن استرلینگ ماس و عناصر برگرفته از مدل AMG GT است.

Mercedes-AMG GT Silver Echo / مرسدس

کاستاس فئوفولیدس طراحی است که در پشت پروژه‌ی مرسدس AMG GT Silver Echo قرار دارد. هنرمند گوتنبرگی و مشغول کار در مرکز طراحی جیلی در اروپا، الهام را در این مدل تولیدمحدود یافت. به‌همین‌دلیل، مدل خیالی او بدون شیشه‌ی جلو و سقف به‌پایان رسید. این وظیفه راننده و سرنشین است که از هیجان خالص سرعت سرسام‌آور با تمام ویژگی‌های اسپیداستر لذت ببرند. دماغه‌ی خودرو به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند هوا را از پیشرانه‌ی طولانی دور کند و به‌عنوان بال آیرودینامیکی مضاعف باشد تا بتواند در سرعت‌های سریع دان‌فورس بیشتری تولید کند.

Mercedes-AMG GT Silver Echo / مرسدس

فئوفولیدس تاحدممکن DRLها را به‌سمت بیرون قرار داد و فضای کافی برای سپر پایین تهاجمی در جلو فراهم کرد. در همین حال، نوار نورانی افقی از قسمت عقب عبور و به‌عنوان بخشی از چراغ‌های عقب ایفای نقش می‌کند. این راه‌حلی شبیه به خودروهای الکتریکی مفهومی مرسدس بنز است که اخیرا دیدیم و ازجمله می‌توان به مرسدس میباخ ویژن ۶ کابریولت در میان آن‌ها اشاره کرد. کابین سمت چپ از خطوط نفیس مک‌لارن استرلینگ ماس استفاده می‌کند؛ اما شامل عناصر اخیر موجود در خودروهای اسپرت معمولی برند AMG است.

Mercedes-AMG GT Silver Echo / مرسدس

فئوفولیدس هنوز پیشرانه‌ای برای طرح گرافیکی خود انتخاب نکرده است؛ ولی اگر بخواهیم جرئت به‌خرج دهیم‌، می‌توانیم پیشرانه چهارلیتری خورجینی هشت سیلندر مرسدس AMG مجهز به توربوشارژر دوگانه را زیر کاپوت آن بگذاریم. استفاده از این پیشرانه چقدر می‌تواند مرسدس AMG GT سیلور اکو را سریع کند؟ باتوجه‌به نیمرخ سوپراسپرت، می‌توان آن را ازنظر شتاب‌گیری هم‌طراز خودرو AMG GT R قرار دهیم؟ GT R ​فقط به ۳/۶ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد؛ بنابراین، احتمالا ۳/۵ ثانیه برای اسپیداستر مرسدس AMG سیلور اکو کافی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات