اپل از مدل‌های جدید هوم پاد، آی مک و آیپد رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
مطالعه 3 دقیقه
اپل به کاربران و مهندسان خود اجازه داده است که برخی از محصولات در دست ساخت این شرکت را به خانه ببرند و روی روند توسعه آن کار کنند و این نشان از عرضه‌ی محصولات جدید نظیر آی‌مک، آیپد و هوم‌پاد  در آینده نزدیک دارد.
تبلیغات

یکی از بزرگ‌ترین و تلخ‌ترین اتفاقات سال ۲۰۲۰ را می‌توان شیوع بیماری کرونا دانست که تاکنون جان هزاران انسان را به خطر انداخته است و هر روز کسب و کارهای بزرگ و کوچک را به چالش می‌کشد. در حال حاضر شاهد لغو رویدادهای مختلفی بودیم که هریک برای رونمایی از محصولات جدیدی در نظر گرفته شده بودند.

با این حال، لغو رویدادها از رونمایی محصولات شرکت‌ها جلوگیری نکرده است و شاهد معرفی دستاوردهای شرکت‌های مختلف به‌صورت ویدیویی آنلاین بوده‌ایم. اپل نیز تاکنون برخی از محصولات خود را به‌صورت آنلاین و بدون برگزاری کنفرانس خبری با حضور علاقه‌مندان و خبرنگاران معرفی کرده است.

در این بین می‌دانیم که به‌زودی از گوشی آیفون جدیدی رونمایی می‌شود؛ اما شایعات نشان می‌دهد که معرفی گوشی آیفون ۹ یا آیفون SE 2 تنها محصول مدنظر اپل نیست و گویا کوپرتینویی‌ها به‌دنبال رونمایی از محصولات بیشتری هستند.

چندی پیش گزارشی منتشر شد که اپل خود را برای معرفی محصولات بیشتری در سال ۲۰۲۰ آماده می‌کند. تاکنون از میان محصولات اشاره شده شاهد رونمایی از مک بوک ایر و آیپد پرو بوده‌ایم و احتمالا شاهد عرضه تبلت آیپد پرو جدید مجهز به فناوری مینی LED نیز خواهیم بود.

حال، گزارشی منتشر شده است که گویا اپل می‌خواهد مدل جدیدی از لپ‌تاپ مک‌بوک پرو به همراه اپل واچ سری ۶ و احتمالا جدیدترین مدل از اپل تی‌وی را رونمایی کند. علاوه بر آن‌ها می‌دانیم که سری آیفون ۱۲ نیز در راه است و اگر مشکلی در برنامه‌های اپل پیش نیاید شاهد رونمایی از اولین سری آیفون مجهز به فناوری ارتباطات 5G خواهیم بود. در گزارش به مدل‌های جدیدی از هوم پاد و تبلت آیپد نیز اشاره شده است.

در ماه مارس گویا اپل به مهندسان خود اجازه داده است که برخی از محصولات معرفی‌نشده را به خانه ببرند و در دوران خودقرنطینگی به دلیل شیوع بیماری کرونا روی توسعه، آزمایش و رفع باگ آن‌ها کار کنند.

در کنار محصولات در حال توسعه، گویا سیستم‌عامل جدید iOS نیز قرار دارد و مهندسان و کارمندان اپل در حال توسعه آن از خانه‌هایشان هستند و iOS 14 را روی دستگاه‌های مختلف ازجمله محصولات معرفی‌نشده آزمایش می‌کنند.

هوم پاد / Homepod

باید در نظر داشت که جدیدترین سیستم‌عامل اپل یعنی iOS 14 روی مدل‌های معرفی‌نشده آیپد و آیفون آزمایش می‌شود و همین امر احتمال در مرحله آزمایش قرار داشتن محصولات ذکر‌شده را افزایش می‌دهد.

در گزارش‌ها به عرضه نسخه جدیدی از هوم پاد و آیپد اشاره شده است. تقریبا دو سالی از عرضه هوم پاد می‌گذرد و تاکنون شاهد کاهش ۵۰ دلاری قیمت آن بوده‌ایم. با این حال، انتظار می‌رود که مدل‌های جدید هوم پاد نسبت به نسل پیشین با قیمت کمتری عرضه شوند. در برخی از گزارش‌ها به قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار برای هوم پادهای جدید اشاره می‌شود.

مدل جدیدی از آیپد نیز در حال توسعه است و به‌نظر می‌رسد شاهد رونمایی نمونه به‌روزشده‌ای از سری آیپد پرو خواهیم بود. در هر حال باید صبر کرد و دید که اپل چه سورپرایزهایی را برایمان در نظر گرفته است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات