امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری در چند دستگاه به واتساپ اضافه می‌شود

چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در گزارشی به قابلیت‌های جدید واتساپ اشاره شده است که امکان استفاده هم‌زمان از یک حساب کاربری در چند دستگاه مختلف را شامل می‌شود.
تبلیغات

طبق پستی که در سایت WABetainfo منتشر شده است توسعه‌دهندگان اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ در حال کار روی قابلیت‌های مختلفی هستند. در این میان، امکانی برای کاربران فراهم می‌شود که از حساب کاربریشان روی دستگاه‌های مختلف به‌صورت هم‌زمان استفاده کنند.

زمانی‌که حساب کاربری روی دو دستگاه مختلف فعال شود، پیام‌رسان واتساپ با ارسال اعلانی به هردو دستگاه، کاربر را از این موضوع آگاه می‌سازد. این قابلیت برای کسانی مناسب خواهد بود که از چند دستگاه مختلف با پیام‌رسان واتساپ کار می‌کنند.

متاسفانه زمان دقیق عرضه این قابلیت به‌صورت به‌روزرسانی مشخص نشده است و گویا هنوز در مرحله توسعه قرار دارد. با این حال، احتمال می‌رود که به‌زودی طی ماه‌های آینده شاهد رونمایی از این قابلیت و سپس اضافه شدن آن به واتساپ باشیم.

اپلیکیشن WhatsApp

در پست منتشر شده توسط سایت WABetainfo به اضافه شدن مدل جدیدی از پیام‌های خودتخریب اشاره شده است که برای چت‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود. پیام‌هایی که با ویژگی خودتخریبی ارسال شوند پس از زمان مشخصی حذف خواهند شد. با اضافه شدن ویژگی‌های جدید به این قابلیت، کاربر می‌تواند زمان حذف شدن پیام‌های خودتخریب را مشخص کند.

اپلیکیشن WhatsApp

آیا از کاربران پیام‌رسان واتساپ هستید؟ آیا ویژگی جدید یعنی استفاده هم‌زمان از یک حساب کاربری روی چند دستگاه مختلف برایتان کاربردی خواهد بود؟ نظرتان را در مورد ویژگی‌های جدید واتساپ با ما در میان قرار دهید. آیا از امکانات واتساپ وب یا دسکتاپ راضی هستید؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات