گوگل فروش پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را متوقف کرد

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
بررسی فروشگاه آنلاین گوگل نشان می‌دهد این شرکت به‌صورت رسمی فروش پرچمداران سال گذشته‌ی میلادی یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال را متوقف کرده است.
تبلیغات

در فروشگاه آنلاین گوگل، دیگر اثری از گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل‌ ۳ ایکس‌ال (Google Pixel 3 XL)  به‌چشم نمی‌خورد. به‌دنبال این موضوع، شماری از رسانه‌ها از گوگل خواستار توضیحات بیشتر شدند. فردی به نمایندگی از این شرکت در گفت‌و‌گو با رسانه‌ی Android Police از توقف رسمی فروش این دو گوشی گوگل خبر می‌دهد. ناگفته نماند فروشگاه گوگل هنوز به فروش پیکسل 3a و 3a ایکس‌ال ادامه می‌دهد. در کنار این گوشی‌ها، محصولات جدید اهالی مانتین ویو یعنی پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال نیز در فروشگاه قابل‌تهیه هستند. 

صفحه‌ی اختصاصی پیکسل ۳ از این پس در فهرست محصولات این شرکت در فروشگاه آنلاینش حضور ندارد؛ اما اگر بتوانید وارد صفحه‌ی پیکسل ۳ در وب‌سایت رسمی گوگل شوید خواهید دید که تمامی مدل‌های این گوشی با حافظه‌های ذخیره‌سازی مختلف از دسترس خارج شده‌اند و امکان تهیه‌ی آن‌ها وجود ندارد. در سال گذشته، موجودی گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال در اوایل ماه آوریل به‌اتمام رسید. امسال نیز اتفاقی مشابه برای پرچمداران خانواده‌ی پیکسل ۳ افتاده است.

نماینده‌ی گوگل در گفت‌و‌گویش با رسانه‌ی Android Police ضمن اعلام خبر توقف فروش پیکسل ۳ و ۳ ایکس‌ال، به کسانی که هنوز هم به تهیه‌ی یکی از گوشی‌های این خانواده علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌کند به سراغ فروشگاه‌هایی نظیر بست بای و B&H Photo بروند. در این فروشگاه‌ها هنوز هم پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال قابل‌تهیه هستند. البته خانواده‌ی پیکسل ۳ گوشی‌های دیگری را نیز شامل می‌شود. اگر به تهیه‌ی سومین نسل از گوشی‌های گوگل علاقه‌مند هستید، می‌توانید گوشی‌های اقتصادی پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس‌ال را نیز در بین گزینه‌های خود قرار دهید. اما اگر منتظر بمانید تا پیکسل 4a عرضه شود، کار بهتری انجام داده‌اید.

رسانه‌های مختلف با انتشار گزارشاتی مدعی شده‌اند که گوگل قصد دارد در آینده‌ی نزدیک گوشی پیکسل 4a را به‌‌عنوان مدل اقتصادی گوشی‌های پرچم‌دار سری پیکسل ۴ معرفی و روانه‌ی بازار کند. شایعات و اخبار فاش‌شده‌ی اخیر می‌گویند خطوط تولید پیکسل 4a از چند ماه پیش آغازبه‌کار کرده‌اند و همین موضوع نشان می‌دهد زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده است.

با درنظرگرفتن شرایط فعلی دنیا به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، سخت است بخواهیم تاریخی دقیق برای عرضه‌ی پیکسل 4a پیش‌بینی کنیم. اما در هر صورت هنگامی که 4a روانه‌ی بازار شود، بدون شک شاهد افت قیمت پیکسل 3a خواهیم بود. انتظار داریم گوگل گوشی پیکسل 4a را با قیمت پایه‌ی ۳۹۹ دلار در دسترس قرار دهد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد توقف فروش پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال دارید؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات