اپراتورهای بریتانیایی، محدودیت حداکثر مصرف داده را از سرویس‌های اینترنت خانگی حذف کردند

سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تعدادی از اپراتورهای اینترنت در بریتانیا، برای کمک به کاربران در شرایط بحران ویروس کرونا، محدودیت حداکثر مصرف داده را از سرویس‌ها حذف کردند.
تبلیغات

اپراتورهای بزرگ مخابراتی بریتانیا توافق کردند تا تمامی محدودیت‌های حداکثر مصرف داده را از اینترنت‌های کابلی خانگی حذف کنند. سرویس اینترنت ثابت خانگی، در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌‌ی خانگی، به نیازهای حیاتی مردم تبدیل شده‌اند. کاربران امروز بسیاری از نیازهای حیاتی خود را ازطریق اینترنت خانگی برطرف می‌کنند و برداشتن محدودیت‌ها، کمک شایانی به آن‌ها خواهد کرد. تصمیم اخیر اپراتورهای بریتانیایی، در همکاری با دولت اتخاذ و اجرا شد.

اپراتورهای بریتانایی شامل BT, Virgin Media, Sky و TalkTalk علاوه بر تصمیم فوق، متعهد به پشتیبانی و حفاظت از کاربران آسیب‌پذیر در دوران همه‌گیری شدند. تصمیم آن‌ها پس از مذاکره با دولت بریتانیا و سازمان‌تنظیم‌گری Ofcom اتخاذ شد. از رویکردهای دیگر اپراتورها می‌توان به پشتیبانی از کاربرانی اشاره کرد که درنتیجه‌ی شیوع همه‌گیری، توان پرداخت بدهی‌های خود را ندارند. به‌علاوه، کیفیت بسته‌های موبایلی و اینترنت ثابت هم بهبود پیدا خواهد کرد تا اتصال کاربران همیشه برقرار بماند و تعمیرات مشتریان آسیب‌پذیر هم در اولویت قرار می‌گیرد.

وزیر فرهنگ، رسانه ورزش و دیجیتال بریتانیا، الیور داودن، در بیانیه‌ای دولتی پیرامون تصمیم اخیر اپراتورها گفت:

در خانه ماندن مردم برای پشتیبانی از اقدام‌های سرویس سلامت NHS الزامی است که منجر به حفظ جان آن‌ها می‌شود. این پکیج‌ها به مردم کمک می‌کند که در زمان در خانه ماندن، ارتباط اینترنتی خود را با کیفیت خوبی حفظ کنند.

بسیاری از شرکت‌های فناوری تاکنون سازوکارهایی پیاده کرده‌اند تا در دوران بحران کووید ۱۹ از مشتریان خود حفاظت کنند. از میان راهکارها می‌توان به آسان‌سازی هرچه بیشتر دسترسی کاربران به اطلاعات مورد نیاز اشاره کرد. از شرکت‌ها دیگر می‌توان Openreach, O2, Vodafone, Three, Hyperoptics, Gigaclear و KCOM اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات