مشخصات فنی گلکسی M11 به‌همراه رندرهای این گوشی فاش شدند

شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی مشخصات فنی منتسب به مدل M11 از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی M سامسونگ فاش شده است که از اعمال برخی بهبودها در این گوشی نسبت‌به نسل پیش خبر می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ هم‌اکنون محبوب‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی گوشی در دنیا به‌شمار می‌آید و تنوع بالایی از محصولات را روانه‌ی بازار می‌کند. گوشی‌های میان‌رده‌ی این شرکت در سال‌های قبل با پسوندهای مختلفی عرضه می‌شدند، اما سامسونگ در نهایت طی اطلاعیه‌ای ضمن پایان کار رسمی سری گلکسی J، اعلام کرد که گوشی‌های میان‌رده‌اش را در دو خانواده‌ی گلکسی M و گلکسی A عرضه می‌کند. گرچه میان‌رده‌های سامسونگ درحال‌حاضر تنها شامل دو خانواده هستند، اما اخیرا اعضای این خانواده‌ها به‌شدت زیاد شده‌اند و کره‌ای‌ها هر چند وقت یک‌بار گوشی جدیدی معرفی می‌کنند. روندی که ظاهرا فعلا قرار است ادامه‌دار باشد.

در همین راستا سامسونگ احتمالا به‌زودی از گوشی جدید خانواده‌ی گلکسی ام با نام گلکسی ام ۱۱ (Samsung Galaxy M11) پرده‌برداری خواهد کرد. این گوشی که احتمال می‌دهیم در آینده‌ای نزدیک معرفی شود، پیش‌تر گواهی اتحادیه‌ی WI-Fi را دریافت کرده است و مدتی پیش نیز رسانه‌ها از رؤیت‌شدن آن در ابزار مدیریتی «کنسول گوگل پلی» (Google Play Console) خبر دادند. ساعاتی پیش مجموعه‌ی کاملی از رندرهای مطبوعاتی منتسب به گلکسی M11 به‌همراه مشخصات فنی این گوشی در فضای وب فاش شدند. 

گلکسی ام 11 سامسونگ / Samsung Galaxy M11

بر اساس رندرهای فاش‌شده، سامسونگ قصد دارد گوشی M11 را در رنگ‌های مشکی، بنفش و آبی دردسترس علاقه‌مندان قرار دهد. همچنین گفته می‌شود این گوشی قرار است برای نمایش محتوای بصری به‌ صفحه‌نمایش لمسی ۶/۴ اینچ LCD با وضوح ۱٬۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز باشد. در سمت چپ قسمت بالای نمایشگر گلکسی M11 شاهد حفره‌ای دایره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربینی سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی و لنز مجهز به دیافراگم f/2.0 خواهیم بود. 

اطلاعات فاش‌شده ادعا می‌کنند گلکسی M11 برای پردازش وظایف مختلف از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس پردازشی ۱/۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. مشخصات هسته‌های پردازشی نشان می‌دهند که احتمالا گلکسی M11 به سیستم-روی-چیپ اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام (Snapdragon 450) مجهز شده است. ناگفته نماند که هنگام رؤیت‌شدن گلکسی ام ۱۱ در کنسول گوگل پلی، شاهد اشاره به تراشه‌ی موردبحث بودیم. گوشی جدید سری گلکسی M افزون بر موارد یادشده از ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم درکنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده خواهد کرد. در ضمن کاربر خواهد توانست درصورت تمایل حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی را ازطریق کارت میکرو SD ارتقا دهد.

گلکسی ام 11 سامسونگ / Samsung Galaxy M11

در پنل پشتی گلکسی ام ۱۱ شاهد مجموعه‌دوربین سه‌گانه خواهیم بود. در این مجموعه‌دوربین، حسگری ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه لنز دارای دیافراگم f/1.8 در نقش دوربین اصلی ظاهر خواهد شد. همچنین دوربین دوم حسگری ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض دارای دیافراگم f/2.2 خواهد داشت و در نهایت از دوربین ۲ مگاپیکسلی سوم برای تشخیص عمق صحنه‌ها به‌منظور ثبت جلوه‌ی بوکه روی تصاویر و خلق پرتره‌های مناسب استفاده خواهد شد. 

گلکسی M11 از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع ۱۵ وات ازطریق درگاه USB-C استفاده خواهد کرد. این گوشی هنگام عرضه دارای رابط کاربری One UI 2.0 با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خواهد بود و از جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون نیز بهره خواهد گرفت. حسگر اثر انگشت در پنل پشتی جای گرفته است و این گوشی از فناوری تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی ام 11 سامسونگ / Samsung Galaxy M11

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد مشخصات احتمالی گلکسی M11 و همچنین رندرهای منتسب به این گوشی دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات