آنر 30S با پشتیبانی از قابلیت 5G و شارژ سریع ۴۰ واتی معرفی می‌شود

شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پوسترها و رندرهای رسمی منتشر شده از میان‌رده‌ی جدید آنر از وجود دوربین چهارگانه، حفره دوربین سلفی در نمایشگر و شارژ سریع ۴۰ واتی حکایت دارند.
تبلیغات

هواوی دو روز پیش از پرچم‌داران بسیار مورد انتظار سری P40 رونمایی کرد. اکنون آنر، برند زیرمجموعه‌ی این شرکت برای معرفی گوشی میان‌رده‌ای با نام آنر 30S 5G در روز ۱۱ فروردین (۳۰ مارس) آماده می‌شود.

آنر در چند روز اخیر گوشه‌ای از ویژگی‌های محصول جدیدش را در حساب رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو آشکار کرده است. پوستر منتشر شده در حساب رسمی آنر در این شبکه‌ی اجتماعی چینی‌زبان به وجود قابلیت شارژ سریع ۴۰ واتی در این گوشی آنر اشاره دارد. همچنین به‌تازگی رندرهای رسمی این میان‌رده جدید در این شبکه‌ی اجتماعی منتشر شده‌اند که طراحی آن را آشکار می‌کنند.

طبق رندرهای جدید، گوشی هواوی آنر 30S از یک دوربین چهارگانه با چینش L-شکل بهره خواهد برد و دوربین اصلی این گوشی به حسگری ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. همچنین در این گوشی شاهد یک ماژول تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری خواهیم بود. در بخش جلوی گوشی یک حفره در گوشه‌ی بالا سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد. برای افزایش امنیت گوشی حسگر اثر انگشت در بخش کناری در سمت راست تعبیه شده است. دکمه‌ی تنظیم صدا در همان سمت در بالای حسگر اثر انگشت قرار گرفته و درگاه سیم‌کارت‌ در سمت چپ گوشی جای گرفته است.

آنر 30S فایوجی / Honor 30S 5G
آنر 30S فایوجی / Honor 30S 5G
آنر 30S فایوجی / Honor 30S 5G
آنر 30S فایوجی / Honor 30S 5G

در پوستری که پیش‌ازاین منتشر شده بود وجود دو رنگ بنفش و سبز تائید شده بود. حال با انتشار رندرهای فوق، وجود رنگ مشکی نیز تائید شده است. بدین ترتیب این گوشی حداقل در سه رنگ مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد.

این روزها با ظهور نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالا و قطعات پرمصرف نسل پنجم شبکه‌ی ارتباطی، وجود باتری‌ بزرگ‌ و فناوری شارژ سریع در گوشی‌ها به یک الزام بدل شده است. آنر نیز از این مسئله غافل نمانده و میان‌رده‌ی جدیدش را به قابلیت شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز کرده است. آنر تاکنون به وجود قابلیت شارژ بی‌سیم در این گوشی اشاره نکرده است؛ ازاین‌رو احتمالا گوشی مذکور مشابه بسیاری از میان‌رده‌های بازار از این قابلیت بی‌بهره خواهد بود.

آنر 30S فایوجی / Honor 30S 5G

آنر 30S نخستین گوشی خواهد بود که در بطن خود از تراشه‌ی کرین 820 5G بهره می‌برد. این گوشی قرار است به‌عنوان نخستین میان‌رده‌ی 5G برند آنر، پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌ی ارتباطی را در قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای کاربران به ارمغان بیاورد.

گوشی آنر 30S چندی پیش در فهرست بنچمارک‌های آنتوتو نیز رؤیت شده بود. امتیاز کسب شده توسط تراشه‌ی بکار رفته در این گوشی، آن را در جایگاهی بالاتر از تراشه‌های اسنپدراگون 765G و اگزینوس 980 قرار می‌دهد. بنچمارک مذکور علاوه بر نوع تراشه‌ی به‌کار رفته در این گوشی، وجود حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی را نیز فاش کرده است.

برای اطلاع از مشخصات کامل میان‌رده‌ی جدید آنر باید تا معرفی رسمی آن در روز دوشنبه ۱۱ فروردین منتظر بمانیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات