آنر 9A همراه با آنر 30S در ۱۱ فروردین معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند آنر 9A مجهز به باتری با ظرفیت بسیار بالای ۳،۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.
تبلیغات

آنر که از زیرمجموعه‌های هواوی محسوب می‌شود در ۱۱ فروردین قرار است از سری جدید آنر ۳۰ اس رونمایی کند. حال گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که طبق آن‌ها، آنر 9A نیز در کنار گوشی آنر ۳۰ اس معرفی خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

آنر ۳۰ اس اولین گوشی هوشمند هواوی است که همراه‌با تراشه کایرین ۸۲۰ 5G روانه بازار می‌شود. در حال حاضر، گوشی هوشمند میان‌رده با قابلیت پشتیبانی از ارتباطات 5G در بازار بسیار کم است و هواوی می‌خواهد با معرفی آنر ۳۰ اس، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

شرکت هواوی رسما اعلام کرد که در کنار سری جدید آنر ۳۰ اس شاهد رونمایی از آنر 9A خواهیم بود؛ محصولی مقرون‌به‌صرفه که همراه‌با باتری با ظرفیت بالا عرضه می‌شود. ظرفیت باتری آنر 9A هواوی به ۳،۹۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد و گویا با هر بار شارژ برای مدت قابل توجهی به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت.

حدس زده می‌شود که آنر 9A همان دستگاه مرموز ثبت‌شده در سایت رگولاتوری چین با کد MOA-AL00/TL00 باشد. در این صورت شاهد محصولی هستیم که از ابعاد ۱۵۹/۰۷ در ۷۴/۰۶ میلی‌متر به ضخامت ۹/۴ میلی‌متر بهره می‌برد و دارای نمایشگری ۶/۳ اینچی است.

تیزر آنر A9 / Honor A9
تیزر آنر A9 / Honor A9

نمایشگر آنر 9A از رزولوشن +HD بهره می‌برد. در پنل پشتی شاهد دوربینی با ماژول دوگانه و فلش LED هستیم که طراحی مربعی شکل دارد. برای تأمین انرژی گوشی هوشمند جدید آنر نیز باتری با ظرفیت ۳،۹۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده است و از شارژر ۱۰ واتی برای شارژ مجدد آن استفاده می‌شود.

انتظار می‌رود در آنر 9A از تراشه هلیو پی ۳۵ مدیاتک و ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده شود. ترکیب دوربین دوگانه نیز شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیتی نامشخص می‌شود. هفته گذشته شاهد انتشار تصاویر رندرشده‌ای از آنر 9A بودیم که محصول جدید آنر را در رنگ‌بندی‌های مختلف به نمایش می‌گذاشت. هنوز قیمت محصول جدید هواوی مشخص نشده است. در برخی از گزارش‌ها به وجود مدل دیگری به‌نام آنر پلی 9A اشاره می‌شود که دارای باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات