ادوبی دو ماه فضای ابری کریتیو رایگان به کاربرانش هدیه می‌دهد

شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ادوبی پس از ارائه‌ی دسترسی رایگان به Creative Cloud برای دانش‌آموزان، حال دو ماه اشتراک رایگان به کاربرانش هدیه می‌دهد.
تبلیغات

همه‌گیری بیماری ناشی‌ از ویروس کرونا (Covid-19) صنایع مختلف را تحت‌تأثیر قرار داده و در‌این‌میان، صنعت عکاسی نیز مصون نمانده است. ادوبی اخیرا با ارائه‌ی دسترسی رایگان به Creative Cloud برای دانش‌آموزان، به موج تعطیلی مدارس در جهان واکنش نشان داد. این شرکت اکنون یک‌ قدم پا را فراتر گذاشته و با وجود رکود اقتصادی، دو ماه اشتراک رایگان دراختیار همه‌ی مشترکانش قرار می‌دهد. ادوبی در هیچ‌ رسانه‌ای این خبر را اعلام نکرده‌ است؛ اما برای فعال‌کردن آن چند مرحله‌ را باید بگذرانید. مراحل دریافت دو ماه اشتراک رایگان مطابق زیر است:

۱. به وب‌سایت ادوبی مراجعه کنید و به حساب Creative Cloud خود وارد شوید.

۲. در صفحه‌ی نمایه‌ی حساب خود، روی پیوند لغو پلان در اشتراک‌ فعلی کلیک کنید. نگران نباشید. درواقع نمی‌خواهید حساب خود را لغو کنید.

Free Creative Cloud/حساب کریتیو کلود رایگان

۳. پس از طی فرایند تأیید هویت صاحب حساب، چند مرحله برای حصول اطمینان از روند لغو حساب در پیش خواهید داشت. پس از طی این مراحل، از صفحه‌ی بازخورد و جزئیات به صفحه‌ی پیشنهادها بروید.

نکته: اگر اخطاری درباره‌ی هزینه‌ی لغو زودهنگام مشاهده کردید، ممکن است با پذیرش آن پیش از نهایی‌کردن مراحل لغو، به صفحه‌ی پیشنهاد هدایت شوید.

Free Creative Cloud/حساب کریتیو کلود رایگان

۴. در مرحله‌ی سوم (پیشنهادها)، برای اینکه ادوبی شما را به ماندن در اشتراک ترغیب کند، پیشنهاد می‌کند دو ماه اشتراک رایگان دریافت کنید. روی پذیرش پیشنهاد کلیک کنید.

Free Creative Cloud/حساب کریتیو کلود رایگان

۵. پس از این مرحله باید به صفحه‌ی تأیید منتقل شوید که می‌گوید پلان شما به‌مدت ۶۰ روز با اعتبار رایگان به‌روزرسانی شد.

Free Creative Cloud/حساب کریتیو کلود رایگان

نکته: بسته به پارامترهای مختلف ازجمله نوع و زمان اشتراک، ممکن است این پیشنهاد برایتان ارائه شود یا نشود. به‌همین‌ترتیب، ظاهرا برخی از مشترکانی که به‌صورت سالیانه کریتیوکلود را فعال کرده‌ بودند، نتوانسته‌اند این پیشنهاد را مشاهده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات