معرفی ویدیویی ایزی تریدر دسکتاپ، ابزار شرکت مفید برای معامله در بورس

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
ایزی تریدر مفید به‌عنوان یکی از ملزومات اساسی در بازار سرمایه با در اختیار داشتن ابزار‌هایی مناسب می‌تواند قدرت تحلیل و تصمیم‌گیری بالایی را در اختیار کاربران جهت رسیدن به موفقیت قرار دهد.
تبلیغات

در روزهایی که سرمایه‌گذاران و مردم عادی دغدغه‌ی حفظ ارزش سرمایه‌ی خود را دارند، چراغ سبز بورس بسیاری از سرمایه‌گذاران را برای فرار از بار تورم در کنار ثبات قیمت دلار و طلا و همچنین رکود در بازار املاک به خود جلب می‌کند. روند اغلب صعودی شاخص بورس طی چند ماه اخیر باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران و حتی مردم عادی برای حفظ سرمایه‌ی خود و دور نگه‌داشتن دارایی خود از گزند تورم موجود به سراغ بازار بورس بیایند. اما سرمایه‌گذاری، خرید و فروش و در نهایت رسیدن به سود در بورس مستلزم بهره‌گیری از ابزارهایی است که هر سرمایه‌گذار را از روند بازار آگاه کرده و همچنین سرعت بالایی را برای خرید و فروش سهام در اختیار کاربر قرار دهد. سامانه معاملاتی ایزی تریدر مفید - که نسخه جدید آن نیز اخیرا معرفی شده است -  را باید در زمره‌ی ابزارهایی خواند که فرصت‌های لازم برای یک سرمایه‌گذاری موفق را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هرچند ایزی‌تریدر همراه به‌عنوان یک نسخه‌ی موبایل قابلیت‌های خوب و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌داد، اما نسخه‌ی دسکتاپ با تکرار همین رویکرد و به موجب فضا و پتانسیل پلتفرم دسکتاپ، فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات