سونی درباره عواقب ویروس کرونا بر صنعت حسگر تصویر هشدار داد

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی درباره‌ی شرایط ادامه‌ی کار کارخانه‌های تولیدکننده‌ی حسگر‌های تصویر و درگیرشدن آن‌ها با شیوع ویروس کرونا بسیار نگران است. این نگرانی باعث واکنش رسمی این شرکت شده است.
تبلیغات

ویروس کرونا همچنان در حال افزایش دامنه‌ی تأثیرات خود در تمامی صنایع و جوامع انسانی است. در چند روز گذشته، شاهد انتشار انواع خبر دراین‌زمینه بوده‌ایم؛ از تعطیلی مجموعه‌ی فاکسکان و تعلیق فعالیت هیوندایی در کره‌ی جنوبی گرفته تا لغو تمامی پروازهای لوفت‌هانزا به مقصد چین و شرکت‌نکردن ال‌جی در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC). حالا سونی هم در‌این‌باره هشدار می‌دهد.

سونی درباره‌ی تأثیر ویروس کرونا بر صنعت ساخت حسگرهای این شرکت بسیار نگران است. این شرکت به سهام‌داران خود درباره‌ی ادامه‌ی روند کنترل‌نشده ویروس کرونا در آینده‌ی نزدیک از کلمات «امکان تأثیر بسیار زیاد» استفاده می‌کند.

براساس گزارش مؤسسه‌ی ژاپنی Nikkei، هیروکی توتوکی، مدیر مالی سونی، اظهار کرده سونی شدیدا نگران شیوع ویروس کرونا و عواقب آن است.

توتوکی می‌گوید:

نمی‌توان انکار کرد که ویروس کرونا به زنجیره‌ی تولید و تأمین قطعات و فروش ما در صنعت حسگر تصویر  و صنایع الکترونیک به‌شدت آسیب رسانده است. درحال‌حاضر، از چگونگی عرضه‌ی محصولات ارزیابی نداریم.

شایان ذکر است در پی شیوع ویروس کرونا، صادرات شرکت‌های چینی و انتقال قطعات تولیدی آن‌ها به چین با افت بسیار زیادی همراه بوده است و دراین‌زمینه، شرکت‌های تولیدکننده‌ی قطعات الکترونیکی بیشترین آسیب را دیده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات