رندر جدیدی از ال جی V60 تینکیو فاش شد

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی رندر جدیدی از پرچم‌دار بعدی ال‌جی فاش شده است که اولین‌بار پنل جلویی دستگاه را نمایش می‌دهد.
تبلیغات

با نزدیک‌شدن به زمان معرفی گوشی موبایل ال‌جی V60 ThinQ، به‌تازگی وب‌سایت اندروید هدلاینز (Android Headlines) رندر جدیدی از این گوشی منتشر کرده است که اولین‌بار نمای جلویی آن را نشان می‌دهد.

از رندر جدید به‌نظر می‌رسد ال‌جی در این گوشی نیز همان زبان طراحی چند نسل اخیر گوشی‌هایش را پیاده کرده است. بخش عمده‌ای از جلو گوشی به صفحه‌نمایش اختصاص دارد و به‌نظر می‌رسد حاشیه‌ها در‌مقایسه‌با V50 ThinQ کمی باریک‌تر شده‌اند. در بالای صفحه‌نمایش مشابه گوشی LG G8X که در پاییز گذشته معرفی شد، شیار قطره‌ای‌شکلی دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد برخلاف V50 ThinQ که دو دوربین سلفی داشت، در پرچم‌دار جدیدش فقط از یک دوربین سلفی استفاده کند و بدین‌ترتیب شیار بالای صفحه‌نمایش را بسیار کوچک‌تر کند.

رندر لیک شده ال جی V60 تینکیو / LG V60 THINQ

دکمه‌ی فراخوانی دستیار هوشمند گوگل و دکمه‌ی تنظیم صدا هنوز در سمت چپ گوشی قرار دارند و دکمه‌ی پاور که البته در تصویر پیدا نیست، در سمت راست باقی مانده است. باتوجه‌به رنگ قاب گوشی در تصویر منتشر شده، احتمالا یکی از رنگ‌های موجود برای این گوشی رنگ طلایی خواهد بود. در این تصویر، بلندگوی واقع در بالای گوشی در‌مقایسه‌با نسل قبلی عریض‌تر به‌نظر می‌رسد. این مطلب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی وجود بلندگوی دوگانه در این گوشی باشد.

عکس‌هایی که چندی پیش‌ازاین گوشی منتشر شدند، از وجود باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در این گوشی خبر می‌دادند که ۱،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از باتری نسل قبل این گوشی بیشتر است. باتوجه‌به اینکه V50 ThinQ از قابلیت 5G بهره می‌برد، انتظار می‌رود این گوشی نیز از شبکه‌ی ارتباطی 5G پشتیبانی کند. درحال‌حاضر، گوشی‌های 5G انرژی زیادی مصرف می‌کنند و بازده انرژی چندان مناسبی ندارند؛ ازاین‌رو، وجود باتری بزرگ در این گوشی مایه‌ی خوشحالی است.

اطلاعاتی که پیش‌تر از این گوشی فاش شده بودند، از وجود دوربین چهارگانه و چهار عدد میکروفن در گوشی حکایت می‌کردند. وجود این تعداد میکروفن V60 ThinQ را به گوشی قدرتمندی برای ضبط صدا و حذف سروصداهای مزاحم محیطی تبدیل می‌کند. این گوشی به آخرین تراشه‌ی کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۶۵، مجهز خواهد بود. درکنار این تراشه، ۸ گیگابایت حافظه رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را شاهد خواهیم بود. خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران گوشی‌های ال‌جی این است که پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها از وجود جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و درگاه میکرو اس‌دی بهره خواهد برد. با این اوصاف، به‌نظر می‌رسد ال‌جی یکی از معدود شرکت‌هایی باشد که جک هدفون را در پرچم‌دار خود حفظ کرده‌ است.

روی صفحه‌نمایش عکس منتشرشده تاریخ ۲۴ فوریه به‌چشم می‌خورد که تاریخ زمان برگزاری رویداد لغوشده‌ی 2020 MWC است. بدین‌ترتیب، به‌نظر می‌رسد ال‌جی در ابتدا قصد داشته است پرچم‌دار جدید خود را با برگزاری رویدادی در نمایشگاه جهانی موبایل معرفی کند. پس از لغو این رویداد به‌دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، ال‌جی اعلام کرد در آینده‌ی نزدیک، رویدادی برای معرفی محصولات جدیدش برگزار خواهد کرد. احتمالا این شرکت کره‌ای همانند بسیاری دیگر از شرکت‌هایی که قصد داشتند در MWC شرکت کنند، برای معرفی محصولاتش به برگزاری رویدادی آنلاین روی خواهد آورد. با این حساب، احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی رسمی این گوشی ال‌جی خواهیم بود.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی ال‌جی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های ال‌جی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات