هواوی Mate Xs را روز دوشنبه در رویدادی آنلاین رونمایی می‌کند

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه GSMA تصمیم به لغو کنگره‌ی جهانی موبایل به دلیل خطر شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا گرفت، حال هواوی از برگزاری رویدادی آنلاین برای معرفی میت Xs خبر داده است.
تبلیغات

هواوی از جمله‌ی چندین شرکتی بود که قصد داشت تا نسل جدید گوشی‌ هوشمند خود را در جریان MWC 2020 رونمایی کند، اما با لغو این رویداد توسط GSMA، حال این شرکت اعلام کرده که قصد دارد طی رویدادی آنلاین، میت ایکس اس را رونمایی کند. هواوی در این خصوص با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که به دلیل لغو شدن یک رویداد نمی‌توان کل فرآید معرفی یک محصول را متوقف کرد. هواوی در این خصوص چنین اظهارنظر کرده است:

اما آیا می‌توان به دلیل لغو شدن یک رویداد، کل فرایند معرفی یک محصول را متوقف کرد؟ بدیهی است که شرکت‌ها به‌دنبال راهکاری دیگر باشند. هواوی روشی ایده‌آل را انتخاب کرده است که شاید بتواند شروعی برای معرفی بسیاری از محصولات در اوایل سال 2020 به این شیوه باشد.
میت Xs

هواوی اعلام کرده که این شرکت در نظر دارد تا طی رویدادی آنلاین که ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه پنجم اسفندماه به وقت تهران برگزار خواهد شد، نسل جدید گوشی‌هوشمند تاشدنی خود را رونمایی کند. 

هواوی اعلام کرده که در این رویداد علاوه بر هواوی میت Xs محصولاتی مانند تجهیزات پوشیدنی هوشمند، تبلت‌های جدید، دستگاه‌های بهره‌مند از فناوری 5G، تجهیزات IoT و همچنین رویکرد و استراتژی جدید خود را به کاربران معرفی کند.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات