ال جی V60 تینکیو 5G در وب‌سایت گیک‌بنچ رؤیت شد

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی بنچمارکی از پرچم‌دار بعدی ال‌جی در وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شده است که برخی مشخصات اصلی این گوشی را فاش می‌کند.
تبلیغات

پیش‌تر شایعاتی از معرفی رسمی گوشی ال‌جی V60 ThinQ در کنگره‌ی جهانی موبایل شنیده بودیم. حال باتوجه به لغو برگزاری این نمایشگاه به دلیل نگرانی‌های ناشی از ویروس کرونا، باید منتظر معرفی این پرچم‌دار طی کنفرانسی جداگانه باشیم. بااین‌حال در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با تاریخ و زمان دقیق برگزاری این کنفرانس در دسترس نیست.

اکنون به لطف ظاهر شدن این گوشی در فهرست بنچمارک‌های وب‌سایت گیک‌بنچ، از برخی مشخصات کلیدی این گوشی ال‌جی خبر داریم. در فهرست سایت گیک‌بنچ عنوان V60 ThinQ 5G مستقیما ذکر نشده و تنها شماره‌ی مدل LM-V600N بیان شده است. باتوجه به اینکه شماره‌ی مدل نسل قبلی LM-V500N بوده است تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که شماره مدل جدیدا ظاهر شده در این وب‌سایت به پرچم‌دار جدید ال‌جی اشاره دارد.

طبق اطلاعات ذکر شده در این بنچمارک، گوشی ال‌جی V60 تینکیو 5G  به اندروید ۱۰ مجهز خواهد بود و از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. برای مادربرد این گوشی نام «kona» ذکر شده که اسم رمز تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ است. امتیاز در ج شده برای این گوشی در بنچمارک مذکور برای عملکرد تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به ترتیب ۸۹۸ و ۳۲۶۶ است.

اطلاعات فاش شده در وب‌سایت گیک‌بنچ به همین موارد خلاصه می‌شوند. پیش‌تر تصاویری از این گوشی فاش شده بودند که از وجود شیار قطره‌ای شکل در بالای نمایشگر این گوشی خبر می‌دادند. این تصاویر همچنین از وجود دوربین چهارگانه، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، جک ۳/۵ میلی‌متری و وجود چهار میکروفن در این گوشی حکایت داشتند.

ال‌جی هنوز به‌طور رسمی هیچ‌گونه اظهارنظری در مورد V60 تینکیو 5G نکرده است اما ازآنجاکه پرچم‌دار قبلی این شرکت در اسفندماه سال گذشته معرفی شد احتمالا باید همین روزها شاهد معرفی رسمی این گوشی از طرف ال‌جی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات