ال جی V60 ThinQ با صفحه نمایش ثانویه در MWC 2020 معرفی خواهد شد

یک‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدیدی از وب‌سایت کره‌ای Korea Herald منتشر شده که نشان می‌دهدال‌جی قصد دارد گوشی پرچم‌دار وی ۶۰ تینکیو را با صفحه‌نمایش ثانویه در رویداد MWC امسال رونمایی کند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد گوشی دیگری با صفحه‌نمایش دوگانه در MWC 2020 معرفی کند. این خبر ازطریق Korea Herald منتشر شده که گفته است ال‌جی در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال وی ۶۰ تینکیو را معرفی خواهد کرد. رویداد سالانه‌ی فناوری موبایل از ۲۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۰ اسفند ۱۳۹۸) در بارسلونا برگزار خواهد شد.

هرالد به‌نقل از منابع صنعتی نوشته است گوشی ال‌جی وی ۶۰ تینکیو از 5G بهره خواهد برد و دقیقا مانند G8X تینکیو با صفحه‌نمایش ثانویه همراه خواهد بود. هرچند این‌‌بار شرکت مکانیزم لولایی متصل‌شده به صفحه‌نمایش دوم را از نو طراحی می‌کند.

در‌حال‌حاضر لولای G8X تینکیو ۱۸۰ درجه می‌چرخد و به صفحه‌نمایش دوم اجازه می‌دهد کامل برگردد. باوجوداین‌، دو صفحه‌نمایش نزدیک یک اینچ (۲/۵ سانتی‌متر) از هم جدا می‌شوند که تجربه‌ای یکپارچه به‌دست نمی‌دهد. شاید ال‌جی می‌خواهد این مسئله را برطرف کند؛ البته در جایی که لولا وجود دارد، کمی فاصله به‌وجود خواهد آمد.

LG g8s

به‌نظر می‌رسد ال‌جی هنوز قصد سرمایه‌گذاری روی گوشی‌های تاشو واقعی مانند هواوی میت ایکس یا سامسونگ گلکسی فولد یا موتورولا ریزر را ندارد. شاید این شرکت تا زمانی‌که دستگاهی مناسب برای عرضه داشته باشد، دست نگه داشته است. ناگفته نماند پتنت‌های ثبت‌شده‌ی ال‌جی نشان می‌دهد این شرکت در حال تحقیق روی صفحه‌نمایشی تاشو و صفحه‌نمایشی قابل‌چرخش است.

ال‌جی دیسپلی (LG Display) نیز امسال برای عرضه‌ی صفحه‌نمایش OLED تاشو برای گوشی‌های هوشمند و تبلت و لپ‌تاپ وارد بازار شده است. اطلاعات دیگری از ال‌جی V60 ThinQ در دست نیست؛ اما امیدواریم با نزدیک‌شدن به رویداد MWC، جزئیات بیشتری از پرچم‌دار آینده‌ی ال‌جی منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات