سامسونگ در ISE 2020 از نمایشگر ۵۸۳ اینچی 8K رونمایی می‌کند

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ قصد دارد در رویداد ISE 2020 از مدل جدید تلویزیون QLED با وضوح 8K و امکان فعالیت شبانه‌روزی، نسل جدید نمایشگر The Wall و فلیپ‌چارت Flip 2 رونمایی کند.
تبلیغات

سامسونگ قصد دارد در زمینه‌ی تولید تلویزیون‌های QLED هوشمند 8K یک گام به جلو بردارد و نسخه‌ی تجاری نمایشگر The Wall (نمایشگر ساخته‌شده با میکرو ال‌ای‌دی‌ها) را نیز عرضه کند. رونمایی از نسخه‌ی جدید فلیپ چارت (تخته‌ای برای قراردادن کاغذهای بزرگ روی آن) دیجیتال سامسونگ یعنی Flip 2 نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش روی این شرکت به شمار می‌رود. غول فناوری کره‌ای در ISE امسال از نخستین تلویزیون QLED  8K با قابلیت فعالیت بدون توقف رونمایی می‌کند.

جدیدترین تلویزیون QLED سامسونگ با وضوح 8K یعنی QPT 8K کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد. درکل تلویزیون‌های QLED سامسونگ دارای کیفیت تصویر بالا، فناوری +HDR 10، حجم رنگ ۱۰۰ درصد، دقت رنگ عالی و حداکثر میزان روشنایی به میزان ۲۰۰۰ نیت هستند. تلویزیون جدید سامسونگ در اندازه‌های ۶۵، ۷۵، ۸۲ و ۹۸ اینچی طراحی شده‌ است و امکان نصب آن روی دیوار نیز وجود دارد. QPT 8K که می‌توان از آن در مکان‌ها و حوزه‌های مختلف استفاده کرد، می‌تواند ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته بدون توقف و بدون هیچ‌گونه مشکلی کار کند.

محصول جدید سامسونگ از ویژگی‌های دیگری نظیر پردازنده‌ی 8K AI Quantum و بهره‌مندی از هوش مصنوعی و ویژگی‌های یادگیری عمیق برای ارتقای کیفیت محتواهای معمولی (محتواهایی که 8K نیستند) به وضوح 8K که کیفیتی کاملا واقعی و طبیعی دارد، نیز برخوردار است. این تلویزیون‌ها به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و توانایی نمایش جزئیات زیاد، می‌توانند در حوزه‌هایی مثل حوزه‌ی سلامت و درمان نیز بکار گرفته شوند.

QLED سامسونگ

صنعت تصویربرداری پزشکی این امکان را برای متخصصان فراهم کرده است که تصاویر اشعه‌ی ایکس و MRI را به‌صورت سیاه و سفید مشاهده کنند. این افراد می‌توانند این تصاویر را در تلویزیون رده‌‌بالای سامسونگ با جزئیات زیاد و وضوح باورنکردنی مشاهده کنند. تلویزیون جدید سامسونگ که از سیستم‌عامل قدرمند سامسونگ یعنی تایزن 5.5 برخوردار است، می‌تواند تصاویر چهار منبع پخش مختلف را هم‌زمان با کیفیت 4K پخش کند. درضمن این تلویزیون از نرم‌افزار جامع سامسونگ تحت‌عنوان 8 MagicINFO نیز پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار می‌تواند هر نمایشگری با هر اندازه‌ای را برای کاربردهای متنوع در حوزه‌های تجاری مختلف مناسب‌سازی کند.

ساخت نمایشگر 8K با میکرو LED

نمایشگر the wall

ساخت نمایشگر‌ های بسیار بزرگ با‌استفاده‌از میکرو LED، جهت بکارگیری در حوزه‌های تجاری مختلف، یکی دیگر از جنجالی‌ترین فناوری‌های سامسونگ در‌ حوزه‌ی ساخت نمایشگرها در سال جاری محسوب می‌شود. این نمایشگر که با آرایشی از ماژول‌‌‌های میکرو LED ساخته شده و جایزه نیز گرفته است، The Wall نام دارد. نمایشگر مجلل The Wall که سال گذشته رونمایی شد، با اندازه‌ی ۲۹۲ اینچی و وضوح 8K، کیفیتی استثنایی ارائه می‌دهد. سامسونگ با تولید این محصول تمام محدویت‌های مرتبط با اندازه، وضوح و نسبت تصویر در نمایشگرهای بزرگ را پشت سر گذاشته و صفحه‌نمایشی بدون قاب تولید کرده است.

سامسونگ قصد دارد امسال خط تولید The Wall را توسعه دهد و نمونه‌ای از آن را برای مصارف تجاری نیز روانه‌ی بازار کند. جدیدترین سری این نمایشگر تجربه‌ی بصری بسیار خوبی برای تنوع گسترده‌ای از حوزه‌های تجاری ارائه می‌دهد و این نمایشگر می‌تواند در مکان‌های مختلفی مثل اتاق‌های کنترل، سالن‌های پخش ویدئو، لابی‌ها، مراکز طراحی و سایر مکان‌ها بکارگرفته شود. نمونه‌ی تجاری The Wall یا The Wall for Business می‌تواند با پیکربندی‌های مختلف و اندازه‌های سفارشی متنوعی از ۲۱۹ و ۲۹۲ اینچ با وضوح 4K تا ۴۳۷ و ۵۸۳ اینچ با رزولوشن 8K (بزرگ‌ترین نمایشگری که تاکنون رونمایی شده است) ساخته شود. نمونه‌ی تجاری The Wall با آغاز رویداد ISE 2020 در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

فلیپ‌‌‌‌‌چارت Flip2

فلیپ چارت

فلیپ ۲ فلیپ‌چارتی با قابلیت استفاده‌ی آسان است که کاربر به‌راحتی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. این فلیپ‌چارت می‌تواند برای کاربردهای متنوعی در شرکت‌ها، مراکز آموزشی، مراکز مرتبط با تقویت خلاقیت، مراکز فروش و سایر مراکز مورداستفاده قرار گیرد. نمایشگر مدل جدید همانند نسخه‌ی قبلی است و تنها برخورداری از طراحی بهتر و ویژگی‌های جدیدتری  جهت بهترشدن مشارکت، به‌اشتراک‌گذاری و ایجاد بستری برای تفکر خلاق است. درضمن فناوری بکار‌گرفته‌شده در صفحه‌نمایش فلیپ ۲ امکان ایجاد مشارکت بهتر بین کاربران حاضر در مکان‌های مختلف را نیز فراهم می‌کند.

این گجت می‌تواند با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مختلف، نیازهای حرفه‌ای کاربران را برطرف کند. فلیپ چارت جدید سامسونگ رابطه‌ی کاربری کاربرپسندی دارد و افراد می‌توانند تنها با چند لمس ساده بین بخش‌های مختلف مثل فلیپ‌چارت‌ها، جلسات، سخنرانی‌ها و وایت‌بردها سوییچ کنند. فلیپ ۲ ویژه‌‌ی مشارکت از راه دور ساخته شده است و کاربران این دستگاه می‌توانند از هر مکانی به پلتفرم آن ملحق شوند و با استفاده‌ی هم‌زمان از نمایشگرهای اختصاصی‌شان به‌عنوان وایت‌برد به‌صورت هم‌زمان، مشارکت لحظه‌به‌لحظه را شروع کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات