تلویزیون Wall TV سامسونگ در چهار اندازه‌ جدید دیگر به بازار عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تلویزیون Wall TV خود را در چهار اندازه‌ی جدیدتر از اندازه‌های قبلی با نمایشگر MicroLED به بازار عرضه می‌کند. هنوز تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون‌های جدید مشخص نشده است.
تبلیغات

خرداد امسال، سامسونگ تلویزیون ۲۹۲ اینچی 8K موسوم به تلویزیون The Wall Luxury را معرفی کرد. در آستانه‌ی نمایشگاه CES، آخرین اخبار حاکی از آن است که کره‌ای‌ها قصد دارند تلویزیون Wall TV را در چهار اندازه‌ی مختلف به بازار عرضه کنند.

Wall TV برای کاربرانی که پول و فضای کافی برای استفاده از چنین سیستمی را دراختیار دارند، گزینه‌ی فوق‌العاده هیجان‌انگیزی است. پیش‌تر این دستگاه در اندازه‌‌های ۷۵، ۱۴۶، ۲۱۹ و ۲۹۲ اینچی معرفی شده بود و اکنون چهار اندازه‌ی جدید ۸۸، ۹۳، ۱۱۰ و ۱۵۰ اینچی نیز به این مجموعه اضافه شده است.

تلویزیون Wall TV سامسونگ

شاید این سؤالات پیش بیاید که واقعا لازم است تلویزیون‌هایی با ابعاد ۱۴۶ و ۱۵۰ اینچی معرفی شود؟ چه کسانی‌ می‌توانند از تلویزیون‌هایی با چنین ابعادی استفاده کنند؟

نمایشگرهای MicroLED توانایی‌هایی مشابه نمایشگر OLED ازجمله روشنایی هر پیکسل با قدرت نمایش رنگ واقعی مشکی را دارند و مشکلاتی همچون burn-in را ندارند. گفتنی است هنوز صحبتی از تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون سامسونگ در اندازه‌های مختلف مطرح نشده است. سامسونگ در نمایشگاه CES دست پر ظاهر شده و پیش از آغاز نمایشگاه تلویزیون بدون حاشیه Q950TS با وضوح 8K را نیز معرفی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات