بیست‌وسومین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان ۲۸ بهمن برگزار می‌شود

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
رویداد بیست‌وسوم استارتاپ گرایند اصفهان ۲۸ بهمن در کتابخانه‌ی مرکزی این شهر و با حضور حامد تاج‌الدین، هم‌بنیان‌گذار آچاره، برگزار می‌شود.
تبلیغات

اصفهان ۲۸ بهمن میزبان بیست‌وسومین رویداد استارتاپ گرایند خواهد بود. استارتاپ گرایند رویدادی بین‌المللی است که اکنون در بیش از ۴۰۰ شهر بزرگ دنیا برگزار می‌شود. هدف استارتاپ گرایند حمایت از کارآفرینان و بنیان‌گذاران استارتاپی و آشنایی علاقه‌مندان به این حوزه با بنیان‌گذاران موفق تعریف می‌شود.

شرکت‌کنندگان در استارتاپ گرایند با بنیان‌گذاران استارتاپ‌های مطرح کشور آشنا می‌شوند و داستان پیدایش و رشد کسب‌وکارهای نوپا را می‌آموزند. به‌علاوه، بخش شبکه‌سازی بخش مهم رویدادهای استارتاپ گرایند محسوب می‌شود که فرصت پیداکردن همکار و هم‌بنیان‌گذار را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. افزون‌براین، فرصت پرسش و پاسخ با میهمان رویدادهای استارتاپ گرایند امکان کسب تجربه و آشنایی با مشکلات مسیر کارآفرینی را به‌همراه دارد.

میهمان بیست‌وسومین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان حامد تاج‌الدین، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل استارتاپ آچاره است. آچاره خود را سامانه‌ی خدمات مرتبط با منزل در محل معرفی می‌کند و در دسته‌ی کسب‌وکارهای پلتفرمی قرار می‌گیرد. تاج‌الدین از دانشگاه‌های شریف و یورک در تورنتو کانادا فارغ‌التحصیل شده و دوره‌ی پسادکتری خود را نیز در مدرسه کسب‌وکار ESSEC پاریس گذرانده است. او در رویداد پیش‌ رو از تجربه‌های کارآفرینی و مشکلات مدیریت استارتاپ در ایران صحبت می‌کنند.

زومیت، حامی رسانه‌ای رویدادهای مرتبط با اکوسیستم استارتاپی، در رویداد ۲۳ استارتاپ گرایند اصفهان حضور دارد و گزارشی از آن را نیز منتشر خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند ازطریق این لینک و با کد تخفیف zoomit23 در رویداد ثبت‌نام کنند. بیست‌وسومین استارتاپ گرایند اصفهان از ساعت ۱۷ تا ۲۰ بیست‌وهشتم بهمن در  سالن همایش کتابخانه‌ی مرکزی شهر اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات