بررسی ویدیویی آنر 9X

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
آنر ۹ ایکس، میان‌رده‌‌ی جدید آنر در بازار کشور به شمار می‌آید که با دارا بودن مشخصات سخت‌افزاری مناسب، طراحی و قیمت قابل توجهی دارد.
تبلیغات

آنر در ۹ ایکس به‌طور کامل بریدگی بالای نمایشگر را حذف کرده و از مکانیزم پا‌‌پ‌آپ برای استفاده از دوربین سلفی در این گوشی بهره گرفته است؛ موردی که باعث شده تا با یک طراحی مدرن‌تر نسبت به Honor 9x رو‌به‌رو باشیم. طراحی جلوی آنر ۹ ایکس از نظر مدرن بودن قابل قبول بوده و قاب پشتی دستگاه به‌نظر از جنس پلاستیک ساخته شده است. تجربه‌ی محتوا در یک نمایشگر بزرگ و بدون بریدگی یا حفره همان چیزی است که علاقه‌مندان گوشی‌های با سایز بزرگ می‌طلبند. نمایشگر FullView آنر با قطر ۶.۵۹ اینچی و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ تجربه‌ی دیداری مناسبی را ارائه می‌دهد.

آنر از ۳ دوربین با حسگرهای ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره گرفته است؛ دوربین نخست با لنز واید و f/1.8 وظیفه‌ی اصلی ثبت تصاویر را برعهده دارد و دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید ۱۲۰ درجه خود عکس‌های عریض ثبت می‌کند. دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز به‌تنهایی تصویری ثبت نمی‌کند و تنها از آن برای سنجش عمق در عکاسی پرتره استفاده می‌شود. آنر 9X از پردازنده‌ی میان‌رده‌ی Kirin 710F قدرت می‌گیرد. تراشه‌ی چینی‌ها از ترکیب ۴ هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتزی A73 با ۴ هسته‌ی ۱.۷ گیگاهرتزی A53 به‌عنوان پردازنده‌ مرکزی استفاده می‌کند. کرین 710F برای پردازش‌های گرافیکی نیز از ماژول Mali G51 MP4 کمک می‌گیرد؛ البته در بازار چین که دغدغه‌‌ای به‌نام «سرویس‌های گوگل» مفهومی ندارد، آنر ۹ ایکس با پردازنده‌ی بسیار قدرتمندتر کرین ۸۱۰ به‌فروش می‌رسد.

آنر ۹ ایکس برای تأمین انرژی موردنیاز خود به باتری نسبتا حجیمی با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اتکا دارد. تجربه‌ی ما از بررسی دستگاه‌های مختلف نشان می‌دهد که چنین ظرفیتی می‌تواند شارژدهی مناسبی را به‌همراه داشته باشد. آنر ادعا می‌کند که ۹ ایکس تا ۱۲۰ ساعت پخش موسیقی، ۱۳ ساعت پخش ویدئو، ۲۴ ساعت مکالمه‌ی 3G و ۸ ساعت بازی کاربر را همراهی خواهد کرد.

برای اینکه با آنر ۹ ایکس بیشتر آشنا شوید و زوایای مختلف این گوشی را بهتر ببینید، در ادامه همراه بررسی ویدیویی زومیت باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، مقایسه انواع گوشی هواوی، گوشی شیائومی، گوشی سامسونگ و‌ آیفون‌ اپل و همچنین طرح سوالات خود در گجت‌های مختلف از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات