جعبه‌گشایی آنر 9 ایکس

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر ۹ ایکس با ظاهری مدرن، سخت‌افزاری میان‌رده اما قدرتمند، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و قیمت رقباتی در بازار موجود شده است که می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربران از سوی برند چینی باشد.
تبلیغات

Honor 9X از ۳ سه حسگر ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین سلفی ۹ با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی به‌صورت پاپ‌آپ بالای دستگاه قرار دارد. نمایشگر آنر ۹ ایکس ۶.۵۹ اینچی +FHD و IPS بوده که تجربه‌ی خوبی را فراهم می‌کند. گوشی جدید آنر به پردازنده‌ی کرین 710Fمجهز شده است. این پردازنده‌ی نسبتا قوی با حداکثر ۶ گیگابایت همراه شده تا هیچ‌گونه نگرانی بابت اجرای هم‌زمان چندین برنامه وجود نداشته باشد.

آنر برای گوشی ۹ ایکس قابلیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌ی دوربین فراهم آورده است به‌طوری‌که دوربین یکی از پارامتر‌های رقابتی در ۹ ایکس شناخته خواهد شد. قابلیت AIS Super Night Mode و AI Video Stabilization عملکرد مناسبی در ۹ ایکس دارد و می‌تواند نیاز کاربر را در موارد فوری برطرف کند. در هر صورت برای اینکه با این دستگاه بیشتر آشنا شوید، در ادامه با نگاهی نزدیک به آنر ۹ ایکس همراه زومیت باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب 

به‌نظر شما گوشی آنر ۹ ایکس چه عملکردی در مقابل رقبا خواهد داشت؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات