اپل تی وی روی جدیدترین تلویزیون‌های سونی

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
برای اولین‌بار اپل تی وی شرکت اپل روی تلویزیون‌هایی با سیستم‌عامل اندروید تی وی منتشر شد. اولین محصولاتی که اپل تی وی روی آن‌ها عرضه می‌شود هم جدیدترین تلویزیون‌های سونی خواهند بود.
تبلیغات

شرکت سونی امروز اعلام کرد که تلویزیون‌های سری X900H با به‌روزرسانی نرم‌افزاری اپل تی وی را دریافت می‌کنند. این احتمال وجود دارد که اپل بعد از سونی سرویس اپل تی وی را روی تلویزیون‌های دیگر هم عرضه کند. شاید در آینده شاهد عرضه این سرویس روی کروم کست یا حتی Nvidia Sheild هم باشیم.

اپل تی وی دسترسی کاربران به Apple TV Plus originals را فراهم می‌کند. همچنین فیلم‌ها و سریال‌هایی که خریداری یا اجاره کرده‌اید هم دراختیار خواهید داشت. حتی می‌توانید از داخل اپلیکیشن اپل تی وی اشتراک پرمیوم برخی شبکه‌های تلویزیونی را هم خریداری کنید و مستقیم داخل اپل تی وی آن را مشاهده کنید.

درحالی‌که تلویزیون سونی X900H از امروز اپل تی وی را دریافت کرده، سونی گفته که در آینده تلویزیون‌های سال ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ هم این اپلیکیشن را تا آخر سال ۲۰۲۰ دریافت می‌کنند.

این اولین باری نیست که اپل تی وی برای اندروید عرضه می‌شود. اپل این اپلیکیشن را روی سرویس استریم Fire TV هم عرضه کرده بود که از یک نسخه شخصی‌سازی شده اندروید استفاده می‌کند. البته تا این لحظه اپل، اپلیکیشن اپل تی وی را روی گوشی‌ها و تبلت‌ های اندروید منتشر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات