ایرباد TicPods 2 Pro با قابلیت پاسخ تماس تلفنی با حرکت سر معرفی شد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
مطالعه 3 دقیقه
شرکت Mobvoi، که به ساعت‌های هوشمند TicWatch معروف است، یک سالی است که با TicPods Free وارد بازار ایرباد بی‌سیم شده است.
تبلیغات

شرکت موبووی (Mobvoi) در CES 2020 از دو ایرباد جدید خود به‌نام‌های TicPods 2 و TicPods 2 Pro رونمایی کرد. ایرباد TicPods 2 در ۱۵ ژانویه با قیمت ۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت و مدل TicPods 2 Pro با قیمت ۱۳۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این دو ایرباد جدید از مدل قبلی کمی کوچکتر هستند و از سری‌های داخل گوش سیلیکونی بهره می‌برند.

به‌گفته‌ی شرکت Mobvoi، به لطف درایوهای بهبودیافته و جدیدترین تراشه‌ی بلوتوث شرکت Qualcomm، صدایی واضح، شفاف را در اختیار خواهید داشت. افزون بر آن، سیستم کاهش نویز نیز برای ارتباط‌های تلفنی، بهترین کیفیت را ارائه خواهد کرد.

ایربادز Mobvoi

تفاوت مدل TicPods 2 با مدل TicPods 2 Pro و تفاوت قیمتی آن‌ها در ویژگی‌های هوش مصنوعی TicHear و TicMotion جدید است. از سوی دیگر در ایرباد TicPods 2 Pro شاهد تراشه‌ی پیشرفته‌تر QCC3026 از کوالکام هستیم. در این ایرباد نسخه‌ی پرو، با گفتن جملاتی چون Play music، Pause music، Next Song یا Hang up call می‌توانید عملیات مختلف متناظر با دستور صوتی اشاره شده را انجام دهید. شرکت Mobvoi ادعا می‌کند که به لطف میکروفون‌های قوی این ایربادها، اشتباهی در دریافت فرمان‌ها صورت نخواهد گرفت و دستورها به درستی و با دقت بالایی اجرا خواهند شد. یک قابلیت اختصاصی جالب و جذاب دیگر در مدل TicPods 2 Pro این است که با تکان دادن سر به بالا و پایین می‌توانید به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید و با حرکت سر به چپ و راست می‌توانید تماس تلفنی خود را قطع کنید.

ایربادز Mobvoi

از دیگر قابلیت‌های این ایربادها می‌توان به پورت شارژ USB-C، عمرباتری ۴ ساعته با گوش دادن به موسیقی با هر بار شارژ کامل، ۲۳ ساعت عمرباتری با کیس شارژر، مقاومت در برابر آب و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد.

ایربادز Mobvoi

پیش‌فروش این ایربادزهای جدید از امروز در Mobvoi.com و فروشگاه آمازون شروع می‌شود و کسانی که از امروز تا ۱۵ ژانویه این محصولات را خریداری کنند از تخفیف ۱۰ درصدی برخوردار خواهند شد و به ترتیب با قیمت‌های ۸۹ دلار و ۱۲۵ دلار این ایربادزها را خریداری خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات