آدیو تکنیکا ایرباد تماما بی سیم ATH-ANC300TW را با حذف نویز رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱
مطالعه 3 دقیقه
شرکت معروف آدیو تکنیکا (Audio-Technica) رقیب مستقیم WF-1000XM3 سونی را با حذف نویز در جریان CES رونمایی کرد.
تبلیغات

آدیو تکنیکا به عنوان تولیدکننده‌ی محصولات صوتی باکیفیت، ایرباد کاملا ‌بی‌سیم جدید خود را به CES 2020 آورده است. این شرکت فعالیت زیادی در بخش هدفون‌های استودیویی دارد اما محصول جدید این شرکت یعنی ATH-ANC300TW کاربران دیگری را هدف قرار داده است. آدیوتکنیکا مدعی است که فناوری جدیدی برای حذف نویز فعال (ANC) در ایرباد خود به کار بسته است؛ حذف نویز به وسیله‌ی آنالیز صدای محیط توسط میکروفون‌های اختصاصی و ایجاد موج مخالف برای تداخل با موج اصلی صدا کار می‌کند به این معنی موج‌ مخالف اثرات صدای محیط را حذف می‌کند تا کاربر صدای خالص محتوایش را بشنود. 

به نظر می‌رسد جایگاه عمودی خاصی برای یکی از میکروفون‌های حذف نویز در ANC300TW درنظر گرفته شده است تا تعادل ایده‌الی بین کاهش نویز محیطی و عملکرد صوتی دستگاه ایجاد شود. آدیوتکنیکا از فناوری QUIETPOINT برای از میان بردن صدای مزاحم محیط بهره می‌گیرد و نمونه‌برداری صدا مجموعا توسط ۴ میکروفون روی دو ایرباد انجام می‌گیرد.

 آدیوتکنیکا Audio technica ATH-ANC300TW

شارژدهی بالا و ۱۵ ساعتی ATH-CKS5TW یکی از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود این در حالی است که مدل جدید آدیوتکنیکا تنها ۴.۵ ساعت با یک‌بار شارژدهی در دسترس کاربر خواهد بود؛ این زمان با فعال بودن حذف نویز اندازه‌گیری شده است. همچنین با کیس شارژ بی‌سیم دستگاه ۱۳.۵ ساعت دیگر ایرباد برای استفاده شارژدهی خواهد شد.

این ایرباد جدید از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و از کدک‌‌های Hi-Res صدا مانند aptX کوالکام بهره می‌برد. فناوری TrueWireless Stereo Plus کوالکام نیز برای استریم همزمان صدا روی دو ایرباد و کاهش تاخیر و لگ بین ایربادها در ANC300TW تعبیه شده است. آدیوتکنیکا از یک پردازشگر دیجیتال دقیق برای ایجاد تعادل صوتی و افزایش تمرکز شما روی موسیقی و صوت پخش شده بهره گرفته است. 

 آدیوتکنیکا Audio technica ATH-ANC300TW

ایرباد جدید آدیوتکنیکا به گونه‌ای طراحی شده است که با اتصال به اپلکیشن Connect app این شرکت بتوان بین حالت‌های مختلف حذف نویز Airplane، On-the-go و Office/Study تغییر وضعیت داد. همچنین توسط این اپلیکیشن کاربر قادر است علاوه بر انتخاب کدک‌ها و یافتن ایربادها، وضعیت شارژ دستگاه را نیز مشاهده کند. ضربه‌ی سریع به ایرباد قابلیتی را فعال می‌کند تا بدون درآوردن ایرباد از گوشی صدای محیط را بشنوید. 

کسب گواهی IPX2 برای این ایربادهای کاملا بی‌سیم استفاده از آن در اکثر شرایط آب‌وهوایی را ممکن ساخته و نگرانی از نظر ضد‌آب بودن آن را از میان برمی‌دارد. ANC300TW  با قیمت ۲۴۹ دلار از بهار ۲۰۲۰ (ماه می) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات