دوربین نیکون Coolpix P950 معرفی شد؛ زوم ۸۳ برابری و فیلم‌برداری 4K

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
نیکون در نمایشگاه CES 2020 از عضو جدید خانواده‌ی کول‌پیکس با قدرت زوم بسیار بالا رونمایی کرد که توانایی ضبط ویدئوهای 4K را هم دارد.
تبلیغات

نیکون در نمایشگاه CES 2020 از محصولات متنوعی در بازار دوربین و لنز رونمایی کرد. اعضای جدید در خانواده‌ی DSLR و برند مشهور لنزهای نیکور (Nikkor) به خانواده‌ی محصولات حرفه‌ای برند ژاپنی اضافه می‌شوند. یکی از محصولات دسته‌ی دوربین به‌نام Coolpic P950 معرفی شد که قابلیت‌های متنوع فیلم‌برداری و عکس‌برداری را با کیفیت بالا به کاربر ارائه می‌کند. در کنار این دوربین، از لنزهای NIKKOR Z 70-200mm f/2.8 VR S و AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR نیز رونمایی شد که در مطالب جداگانه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

دوربین نیکون Coolpix P950 مجهز به لنز نیکور با زوم اپتیکال ۸۳ برابری است که با بهره‌گیری از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی، عضوی قابل‌احترام از خانواده‌ی سوپرزوم نیکون محسوب می‌شود. این خانواده از محصولات برند ژاپنی، به تصاویر با کیفیت بالا از سوژه‌های در فواصل دور مشهور هستند. نیکون Coolpix P950 علاوه بر لنز ۲۰۰-۲۴ میلی متری، به مجموعه‌ای از قابلیت‌های حرفه‌ای مجهز است که به‌کمک تجهیزات اپتیکی نیکور حاصل شده‌اند. فناوری لرزش‌گیری اپتیکال شرکت با ۵.۵ توقف به تصویربرداران صحنه‌های پر جنب‌وجوش امکان می‌دهد تا حتی از سوژه‌هایی در فواصل دور، فیلم‌برداری 4K UHD انجام دهند. به‌علاوه با استفاده از زوم ۱۶۶ برابری Dynamic Fine Zoom در Coolpix P950 می‌توان از سوژه‌هایی در فواصل بسیار دور، با استفاده از ظرفیت‌های تصویربرداری ماکرو عکس‌برداری کرد و به‌نوعی لنز را تا نزدیکی فاصله‌ی ۰/۴ اینچی سوژه قرار داد.

دوربین نیکون Coolpix P950

نیکون در دوربین Coolpix P950 قابلیتی به‌نام Target Finding AF دارد که امکان ثبت تصاویر را با دقت و فوکوس بالا فراهم می‌کند. به‌علاوه تصویربرداری متوالی با نرخ هفت فریم‌بر‌ثانیه و حساسیت ISO تا ۶،۴۰۰، با این قابلیت ممکن می‌شود. دوربین جدید نیکون با تنظیمات متعدد، کارایی عکس‌برداری و فیلم‌برداری را برای انواع کاربران با درجه‌های متفاوت مهارتی، آسان می‌کند. رابط کاربری ساده و همچنین 2359k-dot EVF، ثبت تصاویر را با دقت و کیفیت بالا ممکن می‌کند.

دوربین‌های سوپرزوم نیکون، تصاویر باکیفیت را از فواصل بسیار دور ثبت می‌کنند

برند ژاپنی در محصول جدید خود قابلیت‌های اختصاصی به‌نام Bird-Watching و Moon Modes دارد که تصویربرداری در محیط‌های گوناگون را برای کاربر آسان می‌کند. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به امکان تصویربرداری در فرمت RAW یا NRW، ویوفایندر الکترونیکی با رزولوشن بالا و اپلیکیشن Nikon SnapBridge اشاره کرد که امکان تبادل داده را با سیستم‌های پردازشی دیگر ممکن می‌کند. دوربین Coolpix P950 همچمیم به یک رابط لوازم جانبی مجهز است که نصب انواع تجهیزات اضافی را روی آن ممکن می‌کند. به‌عنوان مثال می‌توان DF-M1 Dot Sight را نام برد که موقعیت‌یابی سوژه و ثبت تصاویر را از فواصل بسیار دور ممکن می‌کند.

دوربین نیکون Coolpix P950
دوربین نیکون Coolpix P950
دوربین نیکون Coolpix P950
دوربین نیکون Coolpix P950
دوربین نیکون Coolpix P950
دوربین نیکون Coolpix P950
دوربین نیکون Coolpix P950
دوربین نیکون Coolpix P950

دوربین جدید Coolpix P950 در ماه فوریه به‌همراه یکی از لنزهای جدید نیکون برای عرضه به بازار آماده خواهد شد. درحال‌حاضر قیمت نهایی دوربین مذکور، ۷۹۹/۹۵ دلار بیان می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات