دیزل از ساعت هوشمند Fadelite در CES 2020 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ساعت سازی دیزل ساعت هوشمند فیدلایت را در جریان CES 2020 و مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS گوگل رونمایی کرد.
تبلیغات

دیزل از جمله‌ی برندهای مطرح ساعت‌سازی است که زیر پرچم برند بزرگی چون فسیل فعالیت می‌کند. دیزل در جریان نمایشگاه 2020 از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام فیدلایت رونمایی کرد. این ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل WearOS گوگل است. فیدلایت در یک نسخه طراحی و تولید شده است؛ دیزل اعلام کرده که طراحی این ساعت هوشمند به‌گونه‌ای است که بانوان و آقایان می‌تواننداز این ساعت استفاده کنند.

دیزل ساعت هوشمند فیدلایت را در چهار رنگ مختلف رونمایی کرده است. یکی از دلایلی که باعث شده تا این ساعت هوشمند فیدلایت نام داشته باشد، فید بودن رنگ‌ها در طراحی این ساعت هوشمند است. دیزل با استفاده از قابلیت فید شدن، رنگ قرمز در مشکی، مشکی در بی‌رنگی، آبی در بی‌رنگی و رنگ شفاف را به‌عنوان گزینه‌های قابل سفارش ارائه کرده است. فیدلایت از قطر ۴۳ میلی‌متری برخوردار است که از این‌رو آن را به یک ساعت هوشمند نه چندان بزرگ تبدیل کرده است. ساعت هوشمند Full Guard 2.5 دیزل با قطر ۵۶ میلی‌متری ابعادی بسیار بزرگ از فیدلایت دارد. 

دیزل از پردازنده‌ی اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰ به‌عنوان تراشه در این ساعت هوشمند استفاده کرده است. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی اشاره کنیم که برای ذخیره‌ی موسیقی و اپلیکیشن‌ها در نظر گرفته شده است. فیدلایت دیزل از حسگر‌های مختلفی نیز بهره می‌برد که این ساعت را قادر کرده تا فعالیت‌های ورزشی مختلف را زیر نظر بگیرد. برای مثال باید به حسگر GPS، حسگر ضربان سنج و همچنین NFC اشاره کنیم. دیزل اعلام کرده که فیدلایت از قابلیت شارژ سریع برخوردار است، اما اطلاعاتی را در این رابطه که این ساعت در چه بازه‌ی زمانی تا چه میزان شارژ می‌شود، ارائه نکرده است. 

براساس اطلاعات ارائه شده، فیدلایت از مارس ۲۰۲۰ با برچسب قیمت ۲۷۵ دلاری راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات