ورک استیشن ایسر ConceptD 700 با قابلیت‌های منحصربه‌فرد معرفی شد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسر در نمایشگاه CES 2020 از جدیدتری عضو خانواده ورک‌استیشن خود موسوم به ConceptD 700 رونمایی کرد که یکی از خاص‌ترین کامپیوترهای رومیزی است.
تبلیغات

اصطلاح ورک‌استیشن همیشه با تصوری از کامپیوترهای عظیم با طراحی‌های خاص همراه است. ایسر در نمایشگاه CES 2020 با محصولی جدید حضور یافت که این تصور را تاحدودی تغییر می‌دهد. ورک‌استیشن ConceptD 700 با طراحی کاملا جدید در نمایش‌گاه لاس‌وگاس معرفی شد که ترکیبی عالی از فرم و کاربرد را به نمایش می‌گذارد. کامپیوتر رومیزی جدید ایسر، از طراحی با الهام از سبک اسکاندیناوی بهره می‌برد. پوشش سیلیکونی روی کامپیوتر مذکور، انواع تولیدکننده‌های محتوا از انیماتورها تا فیلم‌سازها و طراحان را راضی می‌کند.

طراحی پلاستیک‌ها در ورک‌استیشن جدید ایسر، با هنرنمایی تمام انجام شده است و لبه‌های گرد آن از زبان طراحی جدید Legend بهره می‌برند که در دسکتاپ‌های گیمینگ زیربرند ایلین ور نیز شاهد آن هیتسم. از محصولات دیگری که از این طراحی بهره می‌برند می‌توان به Alienware Aurora R10 اشاره کرد. در مجموع، طراحی مینی‌مالیستی ایسر در ورک‌استیشن CoceptD 700 آن را به محصولی خاص و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند.

در بخش بالایی بدنهی ConceptD 700 شاهد یک پوشش چوبی هستیم که طراحی سفید بخش‌های دیگر را تکمیل می‌کند. البته ایسر هیچ جزئیاتی درباره‌ی جنس اصلی بالای بدنه نداد و مشخص نیست که آیا از چوب واقعی در آن استفاده شده است یا خیر. طراحی چوبی با رنگ تیره در بالای ورک‌استیشن، شباهت زیادی به محصول جدید HP در دسته‌ی کامپیوترهای چندکاره، Envy Curved 34، دارد.

پنل بالایی ورک‌استیشن ConceptD 700 دارای بریدگی‌هایی برای دست‌رسی آسان به پورت‌ها است. به‌علاوه یک صفحه برای شارژ بی‌سیم هم در آن قرار دارد که امکان شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند را به کاربر می‌دهد.

ایسر ConceptD 700

ورک‌استیشن جدید ایسر با قیمت ۱،۶۹۹ یورو به بازار عرضه می‌شود

ورک‌استیشن ConceptD 700 علاوه بر طراحی زیبا، قدرت بالایی هم دارد و کاربران می‌توانند آن را با پردازنده‌ی اینتل Xeon E خریداری کنند. کارت گرافیک Nvidia Quadro RTX 5000 و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4، از دیگر قابلیت‌های انتخابی کامپیوتر رومیزی ایسر هستند. کاربر همچنین می‌تواند از درایو ذخیره‌‌سازی PCIe M.2 SSD به‌همراه چهار اسلات برای درایوهای اضافه بهره ببرد.

ایسر برای سیستم خنک‌کننده‌ی ورک‌استیشن جدید خود، طراحی چدیدی را استفاده کرده است که سه خروجی هوا را با ساختاری مثلثی در بدنه‌ لحاظ می‌کند. به‌علاوه سیستم مدیریت کابل داخلی هم در کیس ConceptD 700 دیده می‌شود. کامپیوتر مذکور، به سیستم نگه‌داری هدست شبیه به Acer Predator Orion 300 هم مجهز خواهد بود.

کامپیوتر رومیزی ConceptD 700 در دسته‌ی ورک‌استیشن قرار دارد و درنتیجه باید توانایی اجرای حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزارهای موجود را داشته باشد. ایسر ادعا می‌کند که توانایی کامپیوتر مذکور، در آزمایش‌های متعدد شرکت‌های نرم‌افزاری بررسی شده است. ConceptD 700 در ماه مارس سال جاری در اروپا، آسیا و خاورمیانه با قیمت ۱،۶۹۹ یورو (حدود ۱،۹۰۰ دلار) عرضه خواهد شد. شرکت سازنده اشاره‌ای به قیمت و تاریخ عرضه در آمریکای شمالی نداشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات