ایسر در CES 2020 سه مانیتور Predator جدید را معرفی کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
ایسر امروز در CES 2020 سه نمایشگر Predator جدید را رونمایی کرد که یکی از آن‌ها مدل ۵۵ اینچی OLED از نوع 4K است.
تبلیغات

ایسر در CES 2020 سه مانیتور جدید معرفی کرده که یکی از این نمایشگرها مدل غول‌پیکر Predator CG552K است. این نمایشگر ۵۵ اینچی 4K از پنل OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و از فناوری G-Sync انویدیا نیز پشتیبانی می‌کند. درواقع، این محصول نمایشگری گیمینگ در ابعاد تلویزیون است که درمقایسه‌با تلویزیون‌های دیگر، نرخ نوسازی درخورتوجه و زمان پاسخ‌دهی کمتری ارائه خواهد داد. نمایشگر گیمینگ جدید ایسر تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از بازی را دراختیار گیمرها قرار می‌دهد.

مانیتور ایسر CG552K مشابه نمایشگر ۵۵ اینچی OLED الین‌ور است که اوت گذشته معرفی شد. مانیتور Predator CG552X بزرگ‌ترین گزینه در بازار نیست؛ زیرا مانیتور Omen X اچ‌پی ۱۰ اینچ بزرگ‌تر و نرخ نوسازی‌اش ۱۴۴ هرتز است. البته مانیتور بسیار بزرگ CG552X ایسر درمقایسه‌با همتایان خود در این ابعاد ارزان‌تر است. برای مثال، نمایشگر ۶۵ اینچی Omen X با قیمت ۴،۹۹۹ دلار و نمایشگر ۵۵ اینچی الین‌ور با قیمت ۳،۹۹۹ روانه‌ی بازار شده‌اند؛ در‌حالی‌که نمایشگر Predator CG552K با قیمت ۲،۹۹۹ دلار در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

Predator monitors

Acer همچنین دو نمایشگر دیگر در نمایشگاه CES امسال معرفی کرده است. نمایشگر ۳۲ اینچی Predator X32 جدید به صفحه‌نمایش IPS mini LED با وضوح UHD مجهز است و از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند و حداکثر نرخ نوسازی آن ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی‌اش ۱۴۴۰ نیت و به زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه مجهز است. این نمایشگر گواهینامه‌ی VESA DisplayHDR 1400 را دارد و از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها پشتیبانی می‌کند. به‌طورکلی، مدل Predator X32 با قیمت ۳،۵۹۹ دلار در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری با مشخصاتی چشمگیر ارائه خواهد شد.

Predator monitors

نمایشگر ۳۷/۵ اینچی Predator X38 با پنلی خمیده و کیفیت +UWQHD نیز در CES 2020 معرفی شده است. این نمایشگر از فناوری G-Sync انویدیا و نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز برخوردار است. نمایشگر Predator X38 نیز مدلی گران‌قیمت است و با قیمت ۲،۳۹۹ دلار آوریل امسال در آمریکای‌شمالی عرضه خواهد شد.

Predator monitors
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات