گوگل از عرضه‌ نسخه XL گوگل پیکسل 4a به بازار صرف‌نظر خواهد کرد

یک‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین شایعه‌ها، ظاهرا گوگل قصد دارد گوشی هوشمند گوگل پیکسل 4a را تنها در یک نسخه به بازار عرضه کند و خبری از نسخه‌ی XL نخواهد بود.
تبلیغات

برخی از کاربران ترجیح می‌دهند گوشی‌ هوشمند با ابعاد بزرگ‌تری را بخرند و استفاده کنند. براساس آخرین ویدئو منتشرشده‌ی دیو لی (Dave Lee) در یوتیوب، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد ندارد نسخه‌ی XL گوگل پیکسل 4a را معرفی کند و تنها باید منتظر نسخه‌ی معمولی این گوشی گوگل اقتصادی باشیم.

دیو لی درزمینه‌ی اخبار فاش‌شده فرد شناخته‌شده‌ای نیست و هنوز منبع خبر مربوط به پیکسل 4a را ذکر نکرده؛ اما وی معتقد است در سال جاری، گوگل پیکسل 4a فقط در نسخه‌ی ۵/۸۱ اینچی مشابه ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی S10e به بازار عرضه می‌شود.

رندرهای گوگل پیکسل 4a

گوگل پیکسل 3a از نمایشگر ۵/۶ اینچی بهره می‌برد و ظاهرا ابعاد دستگاه جدید کمی بزرگ‌تر از ابعاد آن است. درواقع، پیکسل 4a با ابعادی برابر با ۱۴۴/۲ در ۶۹/۵ در ۸/۲ میلی‌متر و ۹ میلی‌متر بیرون‌زدگی دوربین دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ درنتیجه، کاربران می‌توانند به‌راحتی و با استفاده از یک دست با گوشی هوشمند جدید گوگل پیکسل کار کنند. 

شاید یکی از دلایلی که گوگل قصد ندارد نسخه‌ی XL گوگل پیکسل 4a را معرفی کند، کاهش هزینه‌ها باشد. همچنین درنظر داشته باشید که سال گذشته فروش پیکسل 3a بسیار بیشتر از میزان فروش پیکسل 3a XL بود. 

معمولا گوشی‌های هوشمند پیکسل از همان ابتدای تولید در دو نسخه‌ی معمولی و XL‌ به بازار عرضه شده‌اند. شایان ذکر است نه‌تنها گوگل چنین رویکردی را در تولید دستگاه‌های خود در پیش گرفته؛ بلکه سایر تولید‌کنندگان بازار نیز سعی می‌کنند دستگاه‌های خود را متناسب با نیاز کاربر در ابعاد مختلفی به بازار عرضه کنند. اهالی مانتین‌ویو با تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی سعی‌ می‌کند دستگاه‌های بیشتری به کاربران بفروشد.

آیا گوگل از عرضه‌ی نسخه‌ی XL گوگل پیکسل 4a صرف‌نظر خواهد کرد؟ اگر چنین اتفاقی بیفتد، آیا ممکن است چنین تصمیمی روی فروش گوگل تأثیر منفی بگذارد؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات