تم تیره به نسخه‌ بتای واتساپ اندروید اضافه شد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام آخرین نسخه‌ی بتا واتساپ برای کاربران اندروید با قابلیت تم Dark Mode منتشر شده و در دسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط WABetaInfo، ظاهرا واتساپ در اندروید ویژگی جدیدی از تنظیمات تم را ارائه کرده است. اگر می‌خواهید وضعیت تم واتساپ را به حالت تاریک یا Dark Mode تبدیل کنید، در واتساپ به قسمت Settings بروید، وارد بخش Chats شوید و به‌دنبال گزینه‌ی Theme بگردید. قابلیت Dark Mode بیش از یک سال است که در حال توسعه بوده و اکنون در نسخه‌ی بتا ارائه شده است.

در گزینه‌ی جدید Theme، این امکان وجود دارد که بین تم روشن و تاریک یک گزینه را انتخاب کنید. همچنین گزینه‌ی battery saver نیز ارائه شده که برای صرفه‌جویی در مصرف باتری برنامه، در شرایط خاصی به‌صورت خودکار قابلیت Dark Mode را فعال خواهد کرد. البته این حالت battery saver فقط برای دستگاه‌های مجهز به اندروید ۹ به بالا در دسترس خواهد بود.

واتساپ

حالت تاریک جدید در سراسر برنامه، از جمله در کل صفحه تنظیمات، صفحه‌ی چت، صفحه‌ی لیست چت‌ها و صفحه‌ی مخاطبان کار می‌کند. در حالت تاریک، پس‌زمینه‌ی صفحه‌ی چت به خاکستری و رنگ حباب‌های مکالمات به رنگ سبز تیره تغییر خواهد کرد تا خوانایی بهتری داشته باشد.

واتساپ

برای بهره بردن از این ویژگی جدید واتساپ، باید آخرین نسخه‌ی بتا این برنامه را در اندروید دانلود و نصب کنید. اگر این قابلیت را مشاهده نکرده‌اید احتمالا بدین معنا است که از آخرین نسخه‌ی بتای واتساپ استفاده نمی‌کنید و درنتیجه حذف و نصب مجدد این نسخه قطعا مشکل را برطرف خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که قبل از دریافت نسخه‌ی بتا باید از داده‌های خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید. درواقع حالت تاریک فقط در WhatsApp v2.20.13 بتا یا بالاتر نشان داده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات