هواوی فهرست گوشی های دریافت کننده EMUI 10 را اعلام کرد

سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی به‌تازگی فهرستی از گوشی‌های گلوبال خود که رابط کاربری EMUI 10 بر پایه‌ی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند، منتشر کرده است.
تبلیغات

هنگامی که هواوی EMUI 10 را معرفی کرد، وعده داد که طبق قرارداد با گوگل، تمامی گوشی‌های جهانی (گلوبال) شرکت که در آن زمان در بازار موجود بودند، این رابط‌کاربری را دریافت می‌کنند. این شرکت چینی به‌تازگی اطلاعیه‌ای مطبوعاتی منتشر کرده که فهرست کاملی از دستگاه‌های بازار جهانی شرکت که واجد شرایط دریافت EMUI 10 برپایه‌ی اندروید ۱۰ هستند را تأیید می‌کند.

از ماه جاری میلادی، سری پرچم‌داران میت ۲۰ و پی ۳۰ دریافت به‌روزرسانی OTA را آغاز می‌کنند و دیگر دستگاه‌ها در ماه‌های بعدی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند. فهرست کامل این گوشی‌ها بدین شرح است:

فهرست فوق شامل تمام گوشی‌های خریداری‌شده در بازارهای غیر چین است. دستگاه‌هایی که در چین عرضه شده‌اند یا با نرم‌افزار چینی فروخته شده‌اند (دارای خدمات گوگل سرویس نیستند)، برنامه‌های متفاوتی را دریافت می‌کنند و احتمالاً زودتر به‌روزرسانی می‌شوند.

پوسته‌ی EMUI 10 رابط‌ کاربری جدیدی دارد؛ نرم‌افزارها دوباره طراحی شده‌اند و حالت تاریک (dark mode) در کل سیستم قابل اجرا است. همچنین انیمیشن‌ها «طبیعی‌تر»، عملکرد و امنیت بهتر شده و جدیدترین نسخه‌ی تقویت‌کننده‌ی نرم‌افزاری GPU Turbo نیز به آن اضافه شده است. قابلیت چندصفحه‌ای (multi-screen) نیز به رابط جدید اضافه شده است تا به گوشی‌های هواوی امکان برقراری ارتباط بین رایانه‌های شخصی و دیگر گوشی‌ها را بدهد.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات