بی‌ام‌و M برترین سازنده خودروهای با عملکرد بالا

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
بخش بی‌ام‌و M بهترین عملکرد خود را با تحویل ۱۳۵ هزار و ۸۲۹ دستگاه خودرو در سراسر جهان طی سال ۲۰۱۹ جشن می‌گیرد که نسبت به سال گذشته ۳۲.۲ درصد افزایش داشته است.
تبلیغات

این شرکت خود را موفق‌ترین تولیدکننده در بخش اتومبیل‌های با عملکرد بالا می‌داند. هرچند که برندهایی مانند پورشه در سال گذشته بیش از ۲۸۰ هزار دستگاه خودرو را به بازار عرضه کرده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت روشی خلاقانه برای معنی کلمه موفق‌ترین استفاده می‌کند.

bmw X5 m power

مارکوس فلاش مدیرعامل بی‌ام‌و M در اطلاعیه که درباره سال ۲۰۱۹ منتشرشده است، گفت:

ما بسیار افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم برای اولین‌بار در تاریخ ۵۰ ساله این شرکت رهبری بازار در بخش خودروهای با عملکرد بالا را به دست آوریم.
BMW M2 M Performance Parts

ایلات متحده با ۴۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه بزرگ‌ترین بازار فروش خودروهای بی‌ام‌و سری M محسوب می‌شود. آلمان با ۲۶ هزار و ۱۱۰ دستگاه در مکان دوم قرار می‌گیرد و جایگاه سوم هم به انگلستان با فروش ۱۷ هزار ۶۸۸ دستگاه می‌رسد؛ اما باتوجه به درصد فروش خودروهای بی‌ام‌و سری M نسبت به‌کل خودروهای فروخته‌شده بی‌ام‌و، سوئیس با بیش از ۲۲ درصد، بزرگ‌ترین خریدار مدل‌های مختلف سری M است.

بی‌ام‌و سری 5   bmw 5 series M power 2018

بخش M در سال ۲۰۲۰ محصولات جدیدی مانند آخرین نسل از X۵ M و X۶ را علاوه بر مدل M۸ گرن کوپه و M۲ CS در خط تولید دارد. مدل‌های جدید M۳ و M۴ نیز از اواخر سال وارد بازار خواهند شد. تیزرهای تبلیغاتی بی‌ام‌و نشان می‌دهد که آن‌ها بیش از ۵۰۰ اسب‌بخار قدرت دارند. حتی ممکن است برای مدل‌های X۳ M و X۴ M به رقم ۵۱۰ اسب‌بخار نیز برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات