اپل در ویدیوهایی جدید قابلیت‌های جدید iPadOS را معرفی کرد

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اپل در کانال یوتیوب خود چند ویدئو جدید برای معرفی قابلیت‌های جدید iPad OS ۱۳ منتشر کرده است.
تبلیغات

اپل به‌تازگی آیپد اواس ۱۳ را برای تمامی کاربران آیپد با ویژگی‌هایی نظیر حالت تاریک (Dark Mode)، جسچرهای کیبورد، قابلیت‌های جدید چندوظیفگی و صفحه‌ی خانه با طراحی جدید، عرضه کرده‌است. برای تأکید و معرفی بیشتر این ویژگی‌های جدید، کوپرتینونشین‌ها چهار ویدیوی جدید در کانال یوتیوب خود بارگذاری کرده‌اند که کاربران را با ویژگی‌های آیپد اواس بیشتر آشنا می‌کند.

اولین ویدئو توضیح می‌دهد که قابلیت جدید اسلاید اور (Slide Over) که دسترسی به آخرین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها را بسیار ساده و فقط با یک سوایپ میسر می‌سازد، چگونه کار می‌کند.

در ویدیویی دیگر، بر بهبودهای چندوظیفگی اپل آیپد تأکید می‌شود. کاربران می‌توانند دو پنجره در کنار هم از یک اپلیکیشن یکسان را باز کنند که پیش از این منحصر به مرورگر وب سافاری بود.

آیپد اواس ۱۳ همچنین روش‌هایی جدید برای ویرایش متون با جسچرهایی ساده مانند لمس سه انگشته برای کپی هر چیزی، ارائه می‌کند.

کیبورد جدید QuickPath در iOS 13 معرفی شد که با کشیدن انگشتتان از یک حرف به حرفی دیگر، کلمه را روی آیفون می‌نویسد. QuickPath روی آیپد اواس با بهره‌گیری از کیبوردی شناور ممکن شده که برای استفاده‌ی یک دستی بسیار مناسب است.

همچنین تبلیغ جدیدی از iPadOS برای نمایش ویژگی‌هایی بیشتر از این سیستم‌عامل جدید اپل، در کانال یوتیوب این شرکت به نمایش درآمده است. قابلیت‌هایی نظیر اسکرین‌شات‌های تمام صفحه در سافاری و مدیریت حافظه‌های USB خارجی، با اپلیکیشن جدید فایلز. این ویدئو را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

نظر شما درباره‌ی انشقاق سیستم‌عامل iPad OS از سیستم‌عامل موبایل iOS چیست؟ آیا این کار در درازمدت به نفع انواع تبلت‌ اپل تمام خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات