تیزر جدید مایکروسافت از رویداد سرفیس؛ صدای کلیک مرموز

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با انتشار تیزری در اکانت توییتر خود، وعده‌ی ارائه‌ی «نوآوری‌های جدید و هیجان‌انگیز» در رویداد سرفیس ۱۰ مهر خود داده است.
تبلیغات

رویداد سرفیس مایکروسافت هفته آینده آغاز می‌شود. در این رویداد بزرگ، نه‌تنها انتظار به‌روزرسانی های سرفیس پرو و سرفیس لپ‌تاپ را داریم، بلکه ممکن است برای اولین‌بار Centaurus را از نزدیک مشاهده کنیم؛ رایانه شخصی با دو صفحه‌نمایش که طبق شایعات، مایکروسافت مدتی است روی آن کار می‌کند.

پیش از این رویداد، مایکروسافت روز گذشته با انتشار یک تیزر نوید «نوآوری های هیجان انگیز جدید» را داده است. اما در این ویدئو هیچ تصویری مشاهده نمی‌شود؛ بلکه مایکروسافت تصمیم گرفته است تا صدای هر آنچه را که می‌خواهد رونمایی کند، به اشتراک بگذارد.

مایکروسافت در صفحه ی توئیتر خود نوشته است:

این صداهای نوآوری‌های آینده است که ۲ اکتبر به‌صورت زنده در توئیتر از ساعت ۱۰ صبح پخش می‌شود. به یاد داشته باشید، شما آن را برای اولین‌بار در اینجا شنیده اید.
These are the sounds of the upcoming innovations launching Oct.2 live on Twitter at 10am ET. Remember, you heard it here first. #MicrosoftEvent pic.twitter.com/NUt8cDHPwR— Microsoft Surface (@surface) September 25, 2019

صدای تعدادی کلیک و ضربه‌زدن در این ویدئو وجود دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت در این میان صدای قلم را نیز گنجانده باشد. بنابراین گمان می‌رود Centaurus با وجود داشتن دو صفحه‌نمایش، تمرکز روی استایلوس نیز داشته باشد.

در هر صورت، انتظار داریم مایکروسافت سرفیس های فعلی را با پردازنده‌های جدید نسل دهمی اینتل به‌روز کند. همچنین شایعاتی درباره‌ی سرفیس لپ‌تاپ ۱۵ اینچی وجود دارد که ممکن است با استفاده از تراشه‌های AMD عرضه شود.

به‌نظر شما این صداها متعلق به چه دستگاه، مکانیزم یا تکنولوژی می‌تواند باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات