تلویزیون وان پلاس معرفی شد؛ پنل 55 اینچ QLED و حاشیه بسیار باریک

پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
پس از هفته‌ها شایعات و انتشار تصاویر رمزآلود، وان‌پلاس بالاخره از اولین تلویزیون خود رونمایی کرد.
تبلیغات

تلویزیون وان‌پلاس با نام OnePlus TV دقایقی پیش در جریان رویدادی در کشور هند به‌صورت رسمی رونمایی شد. اولین تلویزیون وان‌پلاس ۵۵ اینچی، 4K و مجهز به پنل QLED است. آن‌طور که وان‌پلاس ادعا می‌کند، اولین تلویزیون ساخت این شرکت دارای «طراحی مینیمال» و «تقریبا بدون حاشیه» است.

OnePlus TV / وان پلاس تی وی

وان‌پلاس تی وی مجهز به وای‌فای داخلی، بلوتوث ۵ و چهار پورت HDMI 2.0 است و از استانداردهای دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند؛ اما وان‌پلاس هنوز اطلاعاتی درباره‌ی دیگر مشخصات فنی تلویزیون خود (مانند تاریکی موضعی و...) ارائه نداده است. شاید بتوان مهم‌ترین و متمایزکننده‌ترین مشخصه‌ی تلویزیون وان‌پلاس را سیستم صوتی ۵۰ واتی آن نامید. این سیستم صوتی که از هشت اسپیکر استفاده می‌کند، در قسمت پایینی تلویزیون قرار گرفته‌ است و از دالبی اتمس نیز پشتیبانی می‌کند.

OnePlus TV / وان پلاس تی وی

از لحاظ نرم‌افزاری، تلویزیون هوشمند وان پلاس به آخرین نسخه از اندروید TV مجهز شده است و آن‌طور که در کنفرانس نشان داده شد، می‌توان آن را کاملا از طریق تلفن همراه کنترل کرد. وان‌پلاس TV از فرامین صوتی الکسا و گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت تلویزیون هوشمند وان‌پلاس تی‌وی در دو نسخه‌ی معمولی (OnePlus TV Q1) معادل ۶۹ هزار روپیه (معادل ۹۸۵ دلار) و پرو (Q1 Pro) با قیمت ۹۹ هزار روپیه (معادل ۱۴۰۰ دلار) فعلا تنها در هند عرضه خواهد شد و قرار است در آینده‌ای نزدیک وارد بازار آمریکای شمالی، اروپا و چین شود.

OnePlus TV / وان پلاس تی وی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات