وان پلاس هدفون بی‌سیم Bullets Wireless 2 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس هدفون بی‌سیم جدید Bullets Wireless 2 را در رنگ‌های سبز زیتونی و مشکی و قیمت ۹۹ دلار معرفی کرد.
تبلیغات

ساعتی قبل، وان پلاس در رویدادی رسمی درکنار رونمایی از گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T)‌، هدفون بی‌سیم جدید سبز زیتونی رنگ دورگردنی بولتس وایرلس ۲ (Bullets Wireless 2) را نیز رونمایی کرد. 

البته نخستین بار در ماه می (خردادماه) و هم‌زمان با رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری وان پلاس ۷، هدفون بی‌سیم جدید بولتس وایرلس ۲ معرفی شده بود. هرکدام از  ایربادهای هدفون جدید به دو درایور آرماتور متوازن «ناول» (Knowles) برای فرکانس‌های متوسط تا بالا و یک درایور دینامیک ۱۰ میلی‌متری برای پوشش فرکانس‌های پایین‌تر مجهز است. 

Bullets Wireless 2

طراحی هدفون جدید الهام‌گرفته از شکل صدف بوده و به‌منظور دوام بیشتر، جنس بدنه‌ی آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. گوشی‌های هدفون از نوع مغناطیسی هستند و کاربران می‌توانند به‌راحتی با نزدیک کردن دو ایرباد به‌یکدیگر، هدفون را خاموش کرده و برای پخش مجدد، کافی است سری گوشی‌های هدفون از یکدیگر جدا شوند.

Bullets Wireless 2

هدفون بی‌سیم وان پلاس در کنار کیفیت عالی صدا، از مزایای دیگری همچون طول عمر خوب باتری و سرعت شار سریع بهره می‌برد. به‌‌لطف فناوری شارژ Warp Charge وان پلاس، هدفون در زمان ۲۰ دقیقه به‌سرعت شارژ شده و با هر بار شارژشدن بین ۱۱ تا ۱۴ ساعت کار می‌کند. هدفون سبز زیتونی نیز همانند نسخه‌ی مشکی، قیمتی برابر ۹۹دلار دارد و انتظار می‌رود به‌زودی در بازارهای جهانی در دسترس کاربران قرار گیرد. 

Bullets Wireless 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات