وان پلاس 7 تی با اندروید 10 عرضه می‌شود

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس در توییتی به‌صورت رسمی اعلام کرده است گوشی وان‌پلاس ۷ تی با جدیدترین نسخه‌ی اندروید، یعنی اندروید ۱۰، عرضه می‌شود.
تبلیغات

وان‌پلاس مدتی پیش اعلام کرد قصد دارد با برگزاری مراسمی در ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در کشور هند، به‌صورت رسمی گوشی‌ وان‌پلاس ۷ تی و وان‌پلاس تی‌وی را معرفی کند. در فاصله‌ی یک روز مانده تا برگزاری مراسم مذکور، وان‌پلاس همچنان قصد ندارد انتشار جزئیات مربوط به گوشی پرچم‌دار جدیدش را متوقف کند. در همین زمینه، چینی‌ها به‌تازگی در توییتی اعلام کرده‌اند وان‌پلاس ۷ تی از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد. 

با در‌نظر‌گرفتن همکاری وان‌پلاس و گوگل در سال‌های اخیر برای انتشار سریع جدیدترین به‌روزرسانی‌های اندروید روی گوشی‌های این شرکت چینی، بهره‌مندی وان‌پلاس ۷ تی از اندروید ۱۰ خبر تعجب‌برانگیزی به‌نظر نمی‌رسد و می‌شد چنین اتفاقی را از قبل پیش‌بینی کرد. اگر پیگیر اخبار بوده باشید، می‌دانید چند روز پیش انتشار اندروید ۱۰ برای گوشی‌های وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو نیز آغاز شد.

وان پلاس 7T

وان‌پلاس از مدت‌ها پیش، انتشار جزئیات رسمی مربوط به گوشی وان‌‌پلاس ۷ تی را آغاز کرده و حتی در رندرهایی رسمی، از پنل پشتی گوشی جدیدش پرده برداشته بود. محصول جدید چینی‌ها در پنل پشتی‌اش از سه دوربین مجزا استفاده خواهد کرد و درضمن همچون وان‌پلاس ۷ پرو، به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز خواهد شد.

وان‌پلاس همچنین در اوایل ماه جاری میلادی در گفت‌و‌گو با رسانه‌ی CNET اعلام کرده بود وان‌پلاس ۷ تی قیمتی ارزان‌تر از وان‌پلاس ۷ پرو خواهد داشت. گفتنی است وان‌پلاس ۷ پرو هم‌اکنون با قیمت پایه‌ی ۶۶۹ دلار فروخته می‌شود.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین، می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از این بخش استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات