تاریخ رونمایی وان پلاس TV به‌صورت رسمی مشخص شد

سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از مدت‌ها، وان‌پلاس به‌صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد تلویزیون موردانتظارش را طی برگزاری رویدادی در کشور هند به‌همراه گوشی وان‌پلاس 7T معرفی کند.
تبلیغات

وان‌پلاس سرانجام با انتشار یک توییت جدید تاریخ دقیقی را برای رونمایی تلویزیون وان‌پلاس تی‌وی (OnePlus TV) مشخص کرد. براساس اعلام رسمی، این تلویزیون موردانتظار در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۴ مهر ۱۳۹۸) طی برگزاری کنفرانسی ویژه در کشور هند، معرفی خواهد شد. 

وان‌پلاس به‌همراه اعلام این تاریخ، یک تیزر ویدیویی کوتاه نیز منتشر کرده است. در این تیزر، گوشی وان‌پلاس ۷ پرو را می‌بینیم که به‌همراه چند وسیله‌ی دیگر نظیر یک تلویزیون CRT قدیمی به درون یک حلقه‌ی بزرگ آتشین مکیده می‌شود. این تیزر در انتها با نقش بستن جمله‌ی «Evolution is around the corner» روی صفحه پایان می‌یابد. این تیزر می‌تواند بدین معنی باشد که گوشی‌های وان‌پلاس قرار است سازگاری ویژه‌ای با وان‌پلاس TV داشته باشند و روی عملکرد آن تأثیر درخورتوجهی بگذارند.

البته داستان در همین‌جا خلاصه نمی‌شود. پیت لاو، مدیرعامل وان‌پلاس، ساعاتی پیش در توییتی جداگانه در صفحه‌ی شخصی‌اش اعلام کرد که کاربران خواهند توانست از طریق گوشی‌‌شان، تلویزیون وان‌پلاس تی‌وی را کنترل کنند. از آن‌جایی که پیت لاو به‌طور مشخص نگفت که کاربران برای کنترل وان‌پلاس TV لزوما به گوشی‌های خود وان‌پلاس نیاز دارند، پیش‌بینی می‌کنیم که تمامی کاربران گوشی‌های اندرویدی بتوانند با گوشی‌شان تلویزیون وان‌پلاس را کنترل کنند. از طرفی این امکان وجود دارد که امکان کنترل وان‌پلاس تی‌وی برای مدت‌زمان مشخصی، در انحصار گوشی‌های خود وان‌پلاس باشد و بعدا برای دیگر دستگاه‌های اندرویدی در دسترس قرار گیرد. 

پیت لاو در کنار اعلام این موضوع، عکس زیر را نیز منتشر کرده است که به ما امکان می‌دهد نگاهی گذرا به رابط کاربری اپلیکیشن ریموت کنترل وان‌پلاس TV روی گوشی‌های هوشمند داشته باشیم. ظاهرا چینی‌ها قصد دارند یک اپلیکیشن مجزا را به هنگام عرضه‌ی تلویزیون‌شان برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کنند تا کاربران بتوانند از طریق آن اپلیکیشن، گوشی‌شان را به ریموت کنترل تبدیل کنند. با نگاهی دقیق به تصویر زیر، شاهد یک تب با نام Explore در قسمت بالای اپلیکیشن ریموت کنترل وان‌پلاس تی‌وی در گوشی‌های اندرویدی خواهید بود که ظاهرا از طریق آن می‌توان به جست‌و‌جو برای تماشای محتوا پرداخت.

وان پلاس تی وی / OnePlus TV

گرچه گوگل اپلیکیشن مستقل ریموت کنترل را برای اندروید TV منتشر کرده است تا از طریق آن بتوان در تلویزیون‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل، بین محتوای مختلف جابه‌جا شد یا به جست‌و‌جوی صوتی پرداخت؛ اما ظاهرا اپلیکیشن طراحی‌شده توسط وان‌پلاس مجزا از اپلیکیشن گوگل است و به‌طور ویژه برای ارائه‌ی تجربه‌ای متفاوت به کاربران وان‌پلاس TV ساخته شده است. 

تاریخ رونمایی وان‌پلاس TV همان روزی است که چینی‌ها قصد دارند گوشی جدیدشان یعنی وان‌پلاس ۷ تی را معرفی کنند. از آن‌جایی که مراسم رونمایی این دو محصول در هند برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم وان‌پلاس TV و وان‌پلاس 7T ابتدا برای کاربران این کشور در دسترس قرار گیرند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات