پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال در سه ویدیو فاش شدند

جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
امروز سه ویدئو درمورد پیکسل 4 و پیکسل ایکس ال 4 گوگل منتشر شد که در آن‌ها تقریبا تمام مشخصات مهم این گوشی‌ها بیان شده و نمایش داده شده است.
تبلیغات

سال گذشته منابع معتبر افشاکننده‌ی اطلاعات گوشی‌ها به معضل بزرگی برای گوگل تبدیل شدند و قبل از معرفی رسمی دو پرچم‌دار این غول فناوری یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، اطلاعات قابل‌توجهی درمورد این دو گوشی منتشر کردند. به نظر می‌رسد امسال نیز گوگل با مشکل بزرگ‌تری دررابطه با پرچم‌دار ۲۰۱۹ خود پیکسل 4 مواجه شده است؛ امروز سه ویدیوی آنلاین درمورد این گوشی منتشرشده که در آن‌ها تمام مشخصات درمورد این گوشی منتشر شده است.

در این سه ویدئو گوشی پیکسل 4 را به‌صورت کامل می‌بینیم و حتی در آن‌ها سه گوشی با سه رنگ سفید، سیاه و مرجانی که انتظار می‌رود پیکسل‌ 4 با این سه رنگ عرضه شود، نیز نمایش داده شده است. با انتشار این سه ویدئو که زبان هیچ یک از آن‌ها انگلیسی نیست، ظاهرا تمام اطلاعات پیکسل 4 فاش شده است؛ بنابراین رویداد معرفی این گوشی که در ماه میلادی آینده برگزار می‌شود، هیچ سورپرایزی برای کاربران مشتاق گوشی‌های جدید گوگل نداشته باشد.

دانلود ویدئو

این ویدیوها شایعه‌ی برخورداری پیکسل 4 از صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی و قابلیت تغییر خودکار بین نرخ رفرش ۶۰ هرتز و ۹۰ هرتز را تقویت کرده‌اند؛ البته طبق آنچه در این سه ویدئو منتشر شده است؛ در حالت ۹۰ هرتز کاربران می‌توانند روان‌تر اسکرول کنند؛ اما از سوی دیگر مصرف باتری در این حالت افزایش می‌یابد. در گوشی وان پلاس 7 پرو نیز چنین مشکلی وجود دارد؛ البته کاربران با غیرفعال‌کردن حالت Smooth Display مصرف باتری را کاهش دهند.

جدیدترین عضو خانواده‌ی پیکسل گوگل ویژگی جدیدی دارای اپلیکیشن ازپیش‌نصب‌شده‌ای برای ضبط صدا است که پیکسل‌های قبلی از آن محروم بودند؛ البته هنوز مشخص نیست که این اپلیکیشن علاوه بر صداهای خارجی (مثل صدای کاربران) می‌تواند صدای محتوای در‌حال‌ نمایش در نمایشگر را نیز ضبط کند یا خیر؛ البته با اطمینان می‌توان می‌گفت که این موضوع نیز به‌زودی مشخص می‌شود!

دانلود ویدئو

در این ویدیوها اپلیکیشن دوربین پیکسل 4 نیز نمایش‌داده شده و در آن‌ها شاهد رابط‌کاربری به‌روز‌رسانی‌ شده‌ی و ویژگی‌هایی جدید حالت شب هستیم که نشان‌ می‌دهند عملکرد این حالت نسبت به قبل بهتر شده است. درضمن در این ویدیوهای جنجالی نمونه تصویرهای گرفته‌شده دوربین پیکسل 4 ایکس ال را نیز می‌بینیم.

در پیکسل 4 اپلیکیشن ازپیش‌نصب‌شده‌ی دیگری به نام پیکسل تمز (Pixel Themes) وجود دارد که چند تم را برای شخصی‌سازی گوشی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن امبینت ای‌کیو (Ambient EQ) یکی دیگر از این اپلیکیشن‌ها است که رنگ‌های صفحه‌نمایش را مطابق با شرایط محیطی تغییر می‌دهد.

دانلود ویدئو

یک اپلیکیشن تشخیص‌دهنده‌ی سخت‌افزار وجود نمایشگر ۶.۲۳ اینچی با وضوح ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ در پیکسل 4 ایکس ال را تأیید می‌کند. دوربین اصلی دوگانه‌ی این گوشی از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی IMX363 سونی با دریچه‌ی دیافراگم f/1.7 و یک لنز تله‌فوتو با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی IMX481 سونی تشکیل شده است.

طبق شایعه‌های اولیه درمورد پرچم‌دار جدید گوگل، به نظر می‌رسد این گوشی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در این ویدیوها به ویژگی مهم ژست‌های هوایی کنترل گوشی که احتمالا توسط سُلی (Soli)، رادار تشخیص‌دهنده‌ی حرکت گوگل، ایجاد خواهد شد، اشاره‌ نشده است و می‌توانیم خوشحال باشیم که مراسم رونمایی از پیکسل 4 حداقل یک سورپرایز برای ما دارد!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات